باتری پژو 206

خرید باتری پژو 206

  • ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر
  • تعویض رایگان باتری در محل
  • تست رایگان پیش از نصب

انواع باتری پژو 206

  • ارسال و تعویض رایگان تمامی باتری‌ها
  • تعویض بی‌قید و شرط تا ۲۴ ساعت
  • با قیمت کارخانه
یک خرید مطمئن
۴ نمایندگی فعال در کشور
تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و اهواز
۳۰,۰۰۰+ مشتری
نصب بیش از ۳,۰۰۰ باتری در ماه
۱,۰۰۰+ نوع باتری
تنوع بالا در برند و مدل باتری

نصب و تعویض توسط نیروهای متخصص آیتول

با سپردن تعویض باتری به نیروهای آیتول، از نصب و کارکرد صحیح باتری اطمینان حاصل کنید.
مهدی معافی
۲+ سال سابقه کار
فرشاد حسن‌دوست
۴+ سال سابقه کار
علیرضا دانایی
۲+ سال سابقه کار
محمد محمدزاده
۴+ سال سابقه کار
نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید؟
کارشناسان آیتول، از زمان انتخاب باتری تا پایان فرآیند تعویض در خدمت شما هستند.
سوالات متداول خرید و تعویض باتری

مشخصات فنی باتری پژو ۲۰۶  

خودرو ۲۰۶ یکی از پرطرفدارین ماشین‌های تولیدی در ایران است که ایران‌خودرو در تیپ‌های مختلف و در نوع هاچبک و صندوقدار به بازار عرضه می‌کند. باتری 206 نیز یکی از مهم‌ترین اجزا خودرو است که در صورت انتخاب اشتباه باتری ممکن است روند فنی ماشین دچار ایراد شود. برای اینکه با خیال آسوده نسبت به خرید باطری 206 اقدام کنید، می‌توانید از مشاوران آیتول کمک بگیرید و باتری اصلی را خریداری کنید. مشاوران با اطلاعات کامل در مورد نوع خودرو و باتری‌های موجود در بازار و همچنین میزان استفاده‌ شما از خودرو، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می‌‌دهند. باتری مناسب برای ۲۰۶ باتری۵۰، ۵۵ و ۶۰ آمپر ۱۲ ولت است، که برای هر دو خودروی هاچبک و صندوق‌دار قابل استفاده است. هر دو باتری اسیدی و اتمی برای ماشین ۲۰۶ با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه زندگی شما پیشنهاد می‌شود. برای مثال اگر در مناطق گرمسیر زندگی می‌کنید، باتری اسیدی برای خودروی شما مناسب‌تر است. زیرا گرمای هوا و موتور خودرو ممکن است باعث تبخیر الکترولیت باتری شود که با اضافه کردن آب باتری می‌توان این مشکل را حل کرد. حال اگر در مناطق سردسیر زندگی می‌کنید، باتری اتمی گزینه مناسب‌تری است، که هم طول عمر بیشتری دارد و هم از نظر تکنولوژی پیشرفته‌تر است.

قیمت انواع باتری ۲۰۶   

باتوجه به وجود برندهای مختلف باتری و قیمت‌های متفاوت شرکت‌های تولیدی باتری، مشاوران آیتول در تلاش هستند که بهترین گزینه را به شما پینشهاد بدهند. البته قابل ذکر است، که انتخاب باتری مناسب خودرو باید با در نظر گرفتن میزان استفاده از خودرو، وسایل اضافه شده به خودرو فابریک از قبیل دزدگیر، سیستم پخش، مانیتور و ... باشد که سیستم برق ماشین دچار نقص نشود. باتری‌های صبا باتری، وایا،‌ اوربیتال پاور ایکس، اوربیتال و سوزوکی از ۵۰ آمپر تا ۶۰ آمپر موجود در بازار را می‌توان از بهترین گزینه‌ها  برای خودروی ۲۰۶ معرفی کرد. همانطور که گفتیم انتخاب ال سی دی هستند باتری با آمپر بالاتری را انتخاب کرد. به صورت کلی هرچه آمپر باتری بالاتر باشد قیمت باطری 206 نیز بالاتر است. آیتول در تلاش است با فراهم کردن باتری‌های اصلی برندهای مختلف با مناسب‌ترین قیمت دغدغه‌ خرید باتری 206 را برای کاربرانش به حداقل برساند.

عمر باتری ۲۰۶ 

عمر باتری ماشین حدود ۲ تا ۳ سال است که البته می‌توان با رعایت نکاتی باعث افزایش عمر باتری شد و تعویض زود هنگام باتری را به تعویق انداخت، هرچند که عمر باتری باتوجه به میزان استفاده از آن متغیر است. اگر بخواهیم عوامل کاهش عمر باتری خودرو 206 یا هر خودروی دیگر را ذکر کنیم، باید بگوییم که خاموش نکردن سیستم صوتی و سیستم تهویه ماشین به هنگام خاموش کردن خودرو باعث فشار به باتری خودرو در زمان استارت می‌شود و باعث کم شدن عمر باتری می‌شود. همچنین گرما و سرمای بیش از حد باعث اختلال در کار کردن باتری می‌شود و از توان باتری کم می‌کند. بروز مشکل در دینام ماشین از دیگر عوامل کوتاه شدن عمر باتری است. برق بسیاری از اجزای ماشین توسط دینام تامین می‌شود، که اگر دینام به خوبی کار نکند باتری تخلیه می‌شود و در سیستم شارژ باتری به مشکل بر می‌خوریم. پوسیده و شل بودن کابل‌های اتصال باتری نیز یکی دیگر از عوامل کوتاه شدن عمر باتری است. به طوری که باعث اختلال در جریان الکتریکی می‌شود و برق مورد نیاز موتور به سختی تامین می‌شود و علاوه بر باتری به دیگر اجزای ماشین فشار وارد می‌شود. در برخی از خودروها که دارای سیستم دزدگیر و یا سیستم پخش هستند، ممکن است به دلیل وجود تعدادی از اتصالات اضافی دچار برق دزدی شویم، این برق دزدی باعث هدر رفتن انرژی باتری و در نتیجه کاهش عمر باتری می‌شود. خاموش و روشن کردن‌های زیاد ماشین در فواصل کوتاه نیز می‌تواند عمر باتری را کم کند. در نتیجه بهتر است از استارت زدن‌های بی مورد در مسیرهای کوتاه اجتناب کرد. 

بهترین باتری پژو ۲۰۶ 

به طور کلی می‌توان گفت باتری‌های کره‌ای با توجه به دوام بالا، قدرت و همچنین کیفیت بهتری که نسبت به باتری‌های ساخت داخل دارند، می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشند. با این حال اگر به فکر این هستید که هزینه‌ی کمتری برای خرید باتری کنید، می‌توانید از باتری‌های داخلی استفاده کنید. همینطور که قبلا گفتیم باتری‌های اتمی دوام بالاتری نسبت به باتری‌های اسیدی دارند، البته قابل ذکر است که مواردی که برای افزایش طول عمر باتری گفتیم، باید رعایت شود. در غیر این صورت هر باتری می‌تواند شما را دچار دردسر کند و خیلی زودتر از موعد، مجبور به تعویض آن شوید. آیتول با در نظر گرفتن نیاز تمام کاربرانش اقدام به عرضه‌ی باتری‌های اصلی و معتبر کره‌ای و ایرانی کرده است، این باتری‌ها از معتبر‌ترین کارخانه‌های تولید باتری کره‌ای نظیر گلوبال، هیوندای، دلکور و چندین برند دیگر است. همچنین باتری‌های داخلی صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری و دیگر باتری‌های معتبر و با کیفیت داخلی، در سبد باتری‌های آیتول موجود است.

ظرفیت اصلی باتری ۲۰۶ چقدر است؟   

باتری فابریک ۲۰۶، ۵۰ آمپر ۱۲ ولت است و تا ۶۰ آمپر قابل تغییر است. البته پیشنهاد می‌شود اگر اقدام به انتخاب باتری با آمپر بالاتر از فابریک کارخانه دارید، برخی از سیم‌کشی‌ها و کابل‌های اصلی را تقویت کنید تا عمکردی بهتری در سیستم برقی خودرو داشته باشید. نکته قابل ذکر این است که، اگر از سیستم‌های صوتی و چراغ‌های قوی استفاده نمی‌کنید، همان باتری ۵۰ آمپر انتخاب مناسبی برای خودروی شما است. 

آیتول با استفاده از کارشناسان و مشاوران خبره، در صدد پاسخگویی به تمام نیازهای خودرویی مالکان برآمده است و خدمت تعویض و نصب باتری را برای شما در نظر گرفته است. پس اگر خودروی شما نیاز به تعویض باتری دارد و دغدغه‌ این را دارید که باتری اصلی و باکیفیت را تهیه کنید، می‌توانید از طریق سایت آیتول اقدام به خرید باتری کنید و همچنین از مشاوره با کارشناس بهره ببرید و مناسب‌ترین باتری را برای خودروی 206 یا هر خودروی دیگر انتخاب کنید. هزینه مشاوره و نصب باتری در آیتول رایگان است و شما تنها هزینه خرید باتری را پرداخت می‌کنید.