تعویض پلاک از مهم‌ترین کارهایی است که در فرآیند خرید یا فروش خودرو انجام می‌شود. شناسایی مراکز تعویض پلاک نزدیک در محل سکونت نیز به اندازه‌ی پروسه‌ تعویض پلاک اهمیت بالایی دارد. زیرا به‌طور کل تعویض پلاک یک فرآیند زمان‌بر است. اگر برای مراحل انتقال مالکیت پلاک به مراکز دور‌دست نیز مراجعه کنید، زمان بسیار بیشتری از شما گرفته می‌شود. ما در این مقاله به معرفی مراکز تعویض پلاک تهران پرداختیم که در ادامه به‌طور مفصل با هرکدام آشنا می‌شوید. پس از مطالعه این مقاله می‌توانید بهترین انتخاب را برای تعویض پلاک خودرو خود انجام دهید.

استعلام و تسویه بدهی خودرو برای فروش خودرو

مرکز تعویض پلاک چیتگر؛ یکی از مراکز تعویض پلاک غرب تهران

دریافت نوبت دهی تعویض پلاک به‌صورت اینترنتی برای همه مجموعه‌ها انجام می‌شود. شما می‌توانید در لیست انتخاب مراکز تعویض پلاک، نزدیک‌ترین مرکز را انتخاب کنید. یکی از مراکز تعویض پلاک تهران که روزانه افراد بسیاری برای دریافت خدمات متعدد از غرب تهران به آن مراجعه می‌کنند، مرکز تعویض پلاک چیتگر است. معرفی راه‌های ارتباطی، ساعت کاری و آدرس مرکز تعویض پلاک چیتگر

مرکز تعویض پلاک چیتگر روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۷ تا ۱۴ و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۷ تا ۱۲ ظهر، پذیرای مراجعه‌کنندگان است. مرکز تعویض پلاک چیتگر، واقع در کیلومتر ۱۲ بزرگراه شهید لشگری است. برای ارتباط بیش‌تر با این مجموعه می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۹۰۱۹۲۹ نیز تماس بگیرید.

مرکز تعویض پلاک چیتگر، مناسب برای ساکنین کرج

تعویض پلاک الغدیر؛ مناسب برای ساکنین محدوده یافت‌آباد

فرقی نمی‌کند که قصد تعویض پلاک موتور یا ماشین‌تان را داشته باشید. در هر صورت، مرکز تعویض پلاک الغدیر، یکی از بهترین مراکز تعویض پلاک تهران است که برای دریافت خدمت موردنظرتان می‌توانید مراجعه کنید.

برای اطلاع از انواع جدول پلاک ماشین مقاله مرتبط را مطالعه کنید.

مرکز تعویض پلاک الغدیر، در خیابان یافت آباد، بلوار الغدیر، خیابان اکبر حسینی واقع شده است. همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعویض پلاک، با شماره تماس ۰۲۱۶۶۱۳۳۶۹۳ در ارتباط باشید. توجه داشته باشید که برای حضور در مرکز تعویض پلاک الغدیر، می‌توانید در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ ظهر و پنج‌شنبه‌ها از ۷ صبح تا ۱۲ ظهر اقدام کنید.

مرکز تعویض پلاک الغدیر، برای ساکنین مرکز تهران

مرکز تعویض پلاک میثم کجاست؟ اطلاعات تماس و آدرس

اگر ساکن غرب تهران هستید، یکی از مراکز تعویض پلاک تهران که می‌توانید به آن مراجعه کنید، مرکز تعویض پلاک میثم است. این مرکز با عنوان تعویض پلاک وردآورد نیز شناخته می‌شود.

این مرکز، در کیلومتر ۱۷ جاده مخصوص کرج واقع است. ساکنین غرب تهران می‌توانند برای دریافت نوبت تعویض پلاک، به خیابان داروپخش، خیابان روز دارو مراجعه کنند. همچنین شماره‌ تلفن‌های ۰۲۱۴۴۹۹۱۸۵۶ و ۰۲۱۴۴۹۸۶۰۰۰ برای ارتباط بیش‌تر با مرکز میثم در اختیار شما قرار گرفته است.

شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۴ و پنج‌شنبه‌ها از ۷ تا ۱۲ ظهر، روزهایی هستند که برای دریافت خدمات، می‌توانید به مرکز تعویض پلاک میثم مراجعه کنید.

آدرس مرکز تعویض پلاک میثم

مرکز تعویض پلاک اتحاد استان تهران

یکی از پرترددترین مراکز تعویض پلاک تهران، تعویض پلاک اتحاد است. افراد ساکن در محدوده‌ شرق تهران می‌توانند در اسرع وقت و با دریافت نوبت، نسبت به تعویض پلاک خودرو خود در محل حاضر شوند.

شما می‌توانید برای دریافت خدمات این مرکز، به آدرس تهرانپارس، حکیمیه، خیابان اتحاد، اتحاد ۵ غربی مراجعه کنید. مرکز تعویض پلاک اتحاد، به‌منظور ارتباط بهتر، شماره تماس ۰۲۱۷۷۳۹۳۲۳۲ را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید هرگونه اطلاعات مورد نیاز را از طریق کارشناسان دریافت کنید.

روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶ و پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲، می‌توانید نسبت به تعویض پلاک خودروی خود مراجعه کنید.

مرکز تعویض پلاک اتحاد؛ بهترین انتخاب برای شرق نشین‌ها

تعویض پلاک خاوران؛ خلوت‎‌ترین مرکز برای تعویض پلاک

اگر برای تعویض پلاک خودرو به دنبال مجموعه‌ای در جنوب‌شرقی تهران هستید، پیشنهاد ما به شما مرکز تعویض پلاک خاوران است. دسترسی مناسبی که تعویض پلاک خاوران به مناطق ۱۵ و ۲۰ تهران و شهر ری دارد، باعث شده است تا این مجموعه، به یک گزینه‌ی ایده‌آل برای ساکنین جنوب شرقی تبدیل شود.

موقعیت مکانی این مرکز واقع در کیلومتر ۱۰ جاده خاوران، بعد از سه راه خاورشهر، نبش قبرستان ارامنه است. توجه داشته باشید که نوبت دهی تعویض پلاک خاوران، به صورت آنلاین است و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

چه روزهایی می‌توانید برای تعویض پلاک به مرکز خاوران مراجعه کنید؟

ساعات کاری تعویض پلاک مرکز خاوران، روزهای شنبه تا پنجشنبه از ۷ الی ۱۶ و روز جمعه از ساعت ۷ الی ۱۴ است. همچنین اگر سوال یا ابهامی برای روند تعویض پلاک خودروی خود دارید، نگران نباشید؛ زیرا می‌توانید با شماره تماس ۳۵۰۴۴۰۰۰ با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

تعویض پلاک خاوران، مرکزی خلوت برای تعویض پلاک خودرو

چه مدارکی برای تعویض پلاک ضروری است؟

توجه داشته باشید که برای دریافت خدمت از مراکز گفته‌شده، باید مدارک مختلفی نیز به‌همراه داشته باشید. این مدارک به شرح زیر است:

  • اصل شناسنامه فروشنده و خریدار به همراه کارت ملی
  • اصل سند مالکیت خودرو
  • اصل سند فروش کارخانه سازنده
  • کارت شناسایی خودرو
  • مدارک احراز سکونت خریدار
  • فیش بانکی به مبلغ ۲۶۰ هزار تومان در نزد بانک ملی
  • گواهی مفاصا حساب اجرائیات در صورت عدم پرداخت وجوه جرائم معوقه
  • اسناد گمرکی برای خودروهای وارداتی

در نظر داشته باشید که حضور خریدار و فروشنده یا نماینده قانونی این اشخاص به همراه خودرو الزامی است.

کارپرداز آیتول؛ مناسب‌ترین جایگزین برای تعویض پلاک حضوری

در این مقاله به معرفی تعدادی از مراکز تعویض پلاک تهران پرداختیم و سعی کردیم با معرفی مجموعه‌های متفاوت در مناطق مختلف تهران، به شما در انتخاب یک مرکز مناسب، کمکی کرده باشیم.

اما انتهای این مقاله برای کسانی است که حتی با وجود تعدد مراکز تعویض پلاک، همچنان زمان کافی جهت انجام این کار را ندارند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد به حساب می‌آیید، نگران نباشید. ما خدمتی از آیتول، به نام کارپرداز را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کارپرداز، دستیار و مجری شما در انجام امور اداری و قانونی خودروی شماست. این خدمت به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به حضور شخص شما و تنها به وسیله‌ی سفیران آیتول، خدماتی متعددی از جمله تعویض پلاک، بر روی خودروی شما اعمال شود.

آیتول از بابت امنیت این سرویس نیز شما را مطمئن خواهد کرد؛ زیرا که خودروی شما در طی فرآیند انجام تعویض پلاک، تحت پوشش کامل بیمه بدنه، شخص ثالث، مسئولیت راننده و افت قیمت قرار می‌گیرد. پس همین حالا می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای و با استفاده از این خدمت، پلاک خودروی خود را تعویض کنید.