فردا موتورز یکی از مجموعه‌های شناخته‌شده فعال در صنعت خودروسازی است که بسیاری از مصرف‌کنندگان علاقمند به خرید محصولات این شرکت خودروسازی هستند. ما در این صفحه در مورد شرایط فروش اقساطی فردا موتورز و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آن با شما صحبت خواهیم کرد؛ به معرفی شرکت فردا موتورز و محصولات آن خواهیم پرداخت؛ نحوه ثبت نام محصولات فردا موتورز را شرح می‌دهیم و در پایان در جدولی به‌صورت جداگانه قیمت کارخانه محصولات فردا موتورز ۱۴۰۳ را بیان می‌کنیم.

شرایط فروش اقساطی فردا موتورز

فردا موتور برخلاف سایر گروه‌های خودروسازی داخلی از جمله ایران خودرو و سایپا، شرایط به مراتب راحت‌تری را برای فروش اقساطی محصولات خود در نظر گرفته است. از جمله شرایط فروش اقساطی فردا موتورز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت قطعی محصولات پیش فروش فردا موتورز در زمان ثبت نام مشخص می‌شود و برخلاف سایر شرکت‌های خوروسازی، نرخ محصولات فردا موتورز که پیش‌فروش می‌شوند، به‌صورت به‌روز محاسبه نمی‌شود.
  • در هنگام ثبت نام برای پیش فروش فردا موتورز، متقاضیان باید ۵۰درصد قیمت قطعی محصول مورد نظر خود را پرداخت کنند.
  • دو ماه پس از ثبت نام در طرح فروش اقساطی فردا موتورز، متقاضیان باید ۲۰درصد دیگر از قیمت محصول انتخابی خود را بپردازند.
  • باقیمانده ارزش خودرو در زمان تحویل محصول انتخابی مشتری و بعد از کسر سود مشارکت در موعد تحویل پرداخت می‌شود.
  • ثبت نام محصولات فردا موتورز تا زمان تکمیل ظرفیت تعیین‌شده توسط این مجموعه ادامه می‌یابد و برای تعیین مشتریان یا اولویت آن‌ها هیچ‌گونه قرعه‌کشی صورت نمی‌گیرد.
  • کلیه هزینه‌های بیمه شخص ثالث و شماره‌گذاری آن بر عهده شرکت فردا موتورز است و این گروه خودروسازی هیچ‌گونه هزینه اضافی برای این منظور از مشتریان خود دریافت نمی‌کند.

شما با توجه به این شرایط می‌توانید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و مراجعه حضوری به نمایندگی فردا موتورز در شهر خود، برای ثبت‌نام محصول مورد نظر اقدام کنید و محصولات فردا موتورز را با اقساط بدون کارمزد بخرید.
استعلام و تسویه بدهی خودرو برای فروش خودرومدارک مورد نیاز برای ثبت نام فردا موتورز

برای ثبت نام فردا موتورز، مثل سایر شرکت‌های خودروسازی، باید برخی از مدارک را ارائه دهید که این مدارک شامل موارد زیر هستند:

  • اصل و کپی شناسنامه متقاضی
  • اصل و کپی کارت ملی مشتری
  • اصل حواله پرداخت
  • آدرس کامل محل سکونت به همراه کدپستی

معرفی شرکت فردا موتورز

گروه خودروسازی فردا موتورز به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ گلستان، فعالیت خود در حوزه خودروسازی را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد.

این شرکت در شروع راه با بزرگ‌ترین شرکت فعال در این حوزه یعنی ایران خودرو همکاری کرد و سمند محصولی بود که شرکت فردا موتورز در کارخانه سمنان آن را برای ایران خودرو تولید می‌کرد؛ در ادامه هم در همین کارخانه به تولید پژو پارس پرداخت.

فردا موتورز در سال ۹۶ با همکاری  شرکت خودروسازی سایک موتور، اولین محصول سری ام جی RX5 را تولید کرد؛ ولی بعد از اعمال تحریم‌ها در حوزه خودروسازی و خروج گروه ام جی از ایران، مونتاژ این محصول هم متوقف شد.

در ادامه فردا موتورز با همکاری شرکت چینی دانگ فنگ تولید برخی از محصولات آن مثل فردا SX6 یا خودرو کراس اوور دانگ فنگ ژینگ جینگی X5 را آغاز کرد.

این شرکت خودروسازی در سال ۱۴۰۰ برای تولید سدان چانگان آلسوین با عنوان فردا ۵۱۱ و عرضه آن به بازار ایران اقدام کرد. فردا T5 هم جدیدترین محصول فردا موتورز است که قرار است به زودی روانه بازار شود.

بر اساس آمارها شرکت فردا موتورز در حد فاصل بین سال‌های ۹۶ تا ۱۴۰۰ حدود ۳۰ دستگاه خودرو از انواع محصولات خود را تولید و به بازار عرضه کرده است؛ ظرفیت اسمی این مجموعه نیز حدود ۱۲۰هزار دستگاه خودرو است.

‌معرفی محصولات فردا موتورز

شرکت فردا موتورز در سال‌های ۹۶ تا ۱۴۰۰ پنج خودرو چینی را تولید و به بازار عرضه کرده است که از این تعداد ۴ محصول از نوع کراس اوور و یکی با پلتفرم سدان است. در ادامه به معرفی این محصولات فردا موتورز خواهیم پرداخت.

ام جی RX5

ام جی RX5 یکی از خودروهای شاسی‌بلند چینی است که فردا موتورز آن را با همکاری شرکت چینی سایک موتور تولید و به بازار ایران عرضه کرد. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این ماشین مجهز به جعبه دنده اتومات شش سرعته و پیشرانه توربو شارژ ۲ لیتری است.
  • موتور ام جی RX5 حداکثر قدرتی برابر با ۲۱۷ اسب‌بخار دارد.
  • حداکثر گشتاور این خودرو برابر با ۳۵۰ نیوتون بر متر است.
نمایندگی فردا موتورز

فردا SX6

فردا SX6 یکی دیگر از محصولات کراس اوور شرکت فردا موتورز است که از جمله ویژگی‌های آن می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • این خودرو قدرتی برابر با ۱۴۷ اسب‌بخار و پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ دارد.
  • حداکثر گشتاور این محصول برابر با ۲۰۰ نیوتون بر متر است.
ثبت نام فردا موتورز

فردا SX5

فردا SX5 یکی دیگر از خودروهای چینی کراس اوور است که توسط فردا موتورز تولید می‌شود. برخی از ویژگی‌های آن شامل موارد زیر هستند:

  • پیشرانه موتور این محصول از نوع تنفس طبیعی است و ۱.۶ لیتر ظرفیت دارد.
  • حداکثر قدرت موتور این ماشین برابر با ۱۲۳ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن برابر با ۱۵۱ نیوتون بر متر است.
  • فردا SX5 گیربکس CVT از نوع ترونیک دارد و حداکثر سرعت آن برابر با ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
شرکت فردا موتورز

فردا ۵۱۱

فردا ۵۱۱ یکی از خودروهای سدان چینی است که در مجموعه فردا موتورز مونتاژ می‌شود. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن شامل موارد زیر هستند:

  • حداکثر قدرت موتور این خودرو برابر با ۱۰۶ اسب‌بخار است.
  • این ماشین حداکثر گشتاور برابر با ۱۳۵ نیوتون بر متر دارد.
  • فردا ۵۱۱ دارای جعبه دنده ۵ سرعته DCT است.
فروش اقساطی فردا موتور

فردا T5

فردا ۵T یکی از خودروهای کراس اوور چینی است که توسط شرکت فردا موتورز مونتاژ می‌شود و به دلیل ظاهر جذابی که دارد، مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. از جمله ویژگی‌های فردا T5 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قدرت موتور این ماشین برابر با ۱۵۳ اسب‌بخار است.
  • این خودرو گیربکس از نوع اتوماتیک ۶ سرعته استاندارد دارد.
  • این محصول دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است.
فردا موتورز

نحوه ثبت نام در فردا موتورز

ثبت نام این مجموعه برخلاف سایر خودروسازها به‌صورت حضوری انجام می‌گیرد و برای این منظور نیازی به مراجعه به سایت فردا موتورز وجود ندارد. برای این منظور کافی است با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به نمایندگی فردا موتورز در شهر خود مراجعه کنید و مراحل ثبت‌نام را به‌طور حضوری انجام دهید.

جدول قیمت محصولات فردا موتورز

قیمت کارخانه محصولات فرداموتورز با قیمت بازار این نوع خودروها متفاوت است، شما دوست عزیز می‌توانید آخرین قیمت کارخانه محصولات فردا موتورز در فرودین ماه ۱۴۰۳ را در جدول زیر مشاهده کنید:

 

نوع خودرو قیمت کارخانه به تومان
دانگ فنگ SX5 ۹۲۵.۰۰۰.۰۰۰
FMC T5 ۱.۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰
FMC M4 ۱.۸۵۰.۰۰۰.۰۰۰

قیمت بازار محصولات فردا موتورز هم بسیار متغیر است و بر اساس عواملی مثل نرخ ارز و میزان عرضه و تقاضا تغییر می‌کند.

‌سخن آخر

شرکت فردا موتورز یکی از مجموعه‌های معتبر فعال در حوزه خودروسازی در ایران است که در سال‌های اخیر اقدام به تولید و عرضه برخی از محصولات چینی در بازار ایران کرده است. ما در این آموزش ضمن معرفی شرکت فردا موتورز و برخی از محصولات آن، در مورد شرایط فروش فردا موتورز به‌صورت اقساطی و مدارک مورد نیاز برای این کار با شما صحبت کردیم؛ نحوه ثبت نام محصولات فردا موتورز را شرح دادیم و در پایان هم قیمت کارخانه ۳ محصول فردا موتورز را که در حال حاضر تولید می‌شوند، در جدولی به شما ارائه کردیم. آیتول یک سامانه جامع خدمات خودرو است که خدماتی مانند استعلام و پرداخت خلافی ،  پرداخت جریمه خودرو ، نوبت دهی تعویض پلاک، استعلام عوارض آزادراهی ، خرید بیمه شخص ثالث با اقساط ۱۲ ماهه بدون چک ،  پرداخت طرح ترافیک ، مالیات نقل و انتقال خودرو و صدها خدمت دیگر را ارائه می‌دهد.