آیتول

عوارض خودرو ،خلافی خودرو ،بیمه

خلافی خودرو

استعلام و پرداخت خلافی خودرو

بیمه خودرو

شخص ثالث ، بدنه ، شخص ثالث موتور سیکلت

باتری خودرو

خرید انواع باتری، نصب رایگان

ثبت نام لاستیک دولتی بارز ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت نام لاستیک دولتی بارز + تفاوت قیمت لاستیک بارز دولتی و آزاد
اخبار

ثبت نام لاستیک دولتی بارز، یک امکان عالی است که بتوان لاستیک خودرو از این برند ممتاز را با قیمتی به مراتب ارزان‌تر از بازار آزاد، خریداری کرد. به این ترتیب شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت تخصیص تایر و روغن، نسبت به خرید لاستیک دولتی بارز، اقدام کنید. این یک فرصت فوق العاده است که برای خرید و ثبت نام لاستیک دولتی، هزینه به مراتب کمتری نسبت به بازار آزاد پرداخت کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به فرایند خرید تایر دولتی بارز و همچنین نرخ و نکات پیرامون آن، بیندازیم.

سایت ثبت نام لاستیک دولتی بارز www.barez.orj

خرید اینترنتی لاستیک دولتی بارز

خرید اینترنتی لاستیک دولتی بارز، از طریق سامانه تخصیص تایر و روغن، به آدرس www.barez.org یک امکان عالی است که به واسطه آن، می‌توانید لاستیک بارز را با نرخ دولتی و به مراتب ارزان‌تر از بازار آزاد، تهیه کنید. مراحل ثبت نام لاستیک دولتی بارز، به شرح زیر است:

  • مرحل اول: قبل از هر چیز برای آنکه ثبت نام شما به راحتی و بدون مشکل پیش برود، حتما کارت ملی مالک خودرو، کارت ماشین و برگ سبز را آماده کنید.
  • مرحله دوم: پس از آن به وب سایت تخصیص تایر و روغن به آدرس kala.ntsw.ir، وارد شده و تیک موافقت با دریافت فیش رزرو را بزنید. پس از آن روی گزینه “ادامه عملیات” کلیک کنید.
  • مرحله سوم: سپس کد ملی و شماره موبایل خود را وارد کرده و منتظر بمانید تا پس از چند ثانیه، کد اعتبارسنجی به تلفن همراه شما ارسال شود.
  • مرحله چهارم: پس از دریافت کد اعتبارسنجی، این کد را در کادر مربوط وارد کرده و روی ادامه بزنید تا به صفحه بعدی شامل اطلاعات خودرو، وارد شوید.
  • مرحله پنجم: در این مرحله از ثبت نام لاستیک بارز دولتی، از شما شماره شاسی و شماره موتور خودرو، خواسته شده و باید در کادرهای مربوطه، ثبت کنید. سپس روی دکمه “استعلام و صدور فیش رزرو کالا” بزنید.
  • مرحله ششم: پس از آن به صفحه بعدی منتقل می‌شود که باید سایز، اندازه فاق و پهنای لاستیک بارز را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که این مشخصات با لاستیک مناسب خودروی شما، تطابق داشته باشد؛ در غیر این صورت، لاستیک‌های بارز خریداری شده، تناسبی با خودروی شما نداشته و قابل استفاده نخواهند بود.
  • مرحله هفتم: پس از انتخاب لاستیک دولتی بارز، به صفحه بعدی هدایت خواهید شد که در آنجا باید استان و شهر خود و تعداد لاستیک بارز درخواستی را ثبت کنید. سپس روی گزینه “جستجو” بزنید. در اینجا شما قادر به مشاهده موجودی نمایندگی‌های مجاز فروش تایر دولتی بارز خواهید بود و می‌توانید با دریافت این اطلاعات، به سراغ یک نمایندگی بروید که موجودی داشته باشد.
  • مرحله هشتم: پس از ثبت اطلاعات، حواله شما ایجاد شده و می‌توانید آن را روی کاغذ چاپ کرده و با همراه داشتن کارت ملی، کارت خودرو و برگ سبز، به نمایندگی مجاز فروش تایر بارز دولتی مراجعه کنید.

همان طور که مشاهده کردید مراحل ثبت نام لاستیک بارز در وب سایت تخصیص تایر و روغن، به راحتی پیش رفته و ظرف مدت چند دقیقه، مراحل ثبت نام و خرید تایر بارز، به پایان می‌رسد. این شکل از خرید اینترنتی، به مراتب ساده‌تر از مراجعه حضوری برای خرید تایر بارز بوده و در نهایت تنها کافی است تا شما حواله پرینت شده را با دیگر مدارکی که ذکر کردیم، برای تحویل گرفتن لاستیک بارز همراه خود ببرید.

ثبت نام لاستیک بارز دولتی

نکته ۱: به خاطر داشته باشید که سهمیه هر مالک و پلاک خودرو در سال، چهار حلقه لاستیک بارز است و در صورتی که در یک سال سهمیه خود را دریافت کرده و مجدد ثبت نام کنید، سیستم به شما خطا می‌دهد. حتی در صورتی که فردی اطلاعات خود را کذب وارد کرده و حواله را دریافت کند، مسئولیت تمامی اطلاعات وارد شده، برعهده خود او خواهد بود.

نکته ۲: در صورتی که مایل هستید به جای مراجعه حضوری به نمایندگی‌های فروش مجاز، لاستیک بارز خریداری شده برای شما پست شود؛ باید حتما آدرس و کد پستی را با دقت و صحت کامل، وارد کنید.

قیمت لاستیک بارز دولتی

قیمت لاستیک بارز دولتی در مقایسه با بازار آزاد این برند لاستیک، تا ۴۰ درصد ارزان‌تر است. این قیمت مصوب و از پیش تعیین شده بوده و درست مطابق چیزی پرداخت می‌شود که در وب سایت فروش لاستیک دولتی بارز ثبت شده است. در حالی که در بازار آزاد، ممکن است شما با نوسانات قیمت زیادی در هر روز و حتی از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر، روبرو باشید.
ثبت نام دولتی لاستیک بارز

البته شما باید به موجودی فروشگاه‌های مجاز نیز دقت کنید. موجودی وب سایت هر روز یک بار صبح و یک بار بعد از ظهر، بروزرسانی شده و به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا به موقع به وب سایت تخصیص تایر و روغن، سر بزنید تا بتوانید در زمان مناسب، نسبت به ثبت نام لاستیک دولتی بارز اقدام کنید. با این روش به محض موجود شدن، می‌توانید ثبت نام خود را انجام داده و از قیمت ارزان‌تر سایت لاستیک دولتی بارز برخوردار شوید.

تفاوت قیمت لاستیک بارز دولتی و آزاد

تفاوت قیمت لاستیک دولتی بارز، با چیزی که در بازار آزاد وجود دارد، چشمگیر است. به این ترتیب با محاسبه چهار حلقه لاستیک بارز دولتی سهمیه در هر سال برای مالک خودرو، می‌توان مقدار قابل توجهی در هزینه تعویض لاستیک، صرفه‌جویی کرد. مطابق چیزی که در بالا نیز ذکر کردیم، تفاوت قیمت لاستیک بارز دولتی با لاستیک آزاد، تا ۴۰ درصد بوده و بسته به نوع لاستیک و پهنا و فاق آن، ممکن است این درصد قیمت، تفاوت‌هایی داشته باشد.

سخن پایانی

در این مطلب، مراحل ثبت نام لاستیک دولتی بارز را در وب سایت تخصیص تایر و روغن دیدیم. با استفاده از سایت لاستیک دولتی بارز، می‌توان به راحتی و البته در زمان مناسب، لاستیک خودرو بارز را با قیمتی به مراتب ارزان‌تر از بازار آزاد، خریداری کرد و یک صرفه جویی عالی در هزینه‌های نگهداری خودرو داشت. شما چه نظر و تجربه‌ای درباره ثبت نام و خرید لاستیک دولتی بارز دارید؟ اخبار مرتبط با لاستیک دولتی را می توانید از طریق مجله آیتول دنبال کنید. آیتول یک سامانه جامع خدمات خودرو است که خدماتی مانند استعلام و پرداخت خلافی، نوبت دهی تعویض پلاک، استعلام عوارض آزادراهی،  پرداخت طرح ترافیک ، مالیات نقل و انتقال خودرو و صدها خدمت دیگر را ارائه می‌دهد.

01کدام گل لاستیک بارز بهتر است؟
لاستیک بارز گل P660 عمر مفید بیشتر و صدای کمتر دارد. به همین دلیل بهترین گل لاستیک بارز است.
02لاستیک بارز بهتر است یا کویر؟

هر دو این برند‌ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند. اما به صورت کلی لاسیتک‌های برند کویر اقتصادی‌تر هستند. البته تکنولوژی ساخت لاستیک بارز به‌روز تر است. برای اطلاع از شرایط ثبت نام لاستیک دولتی کویرتایر مقاله مرتبط را مطالعه کنید.

03آیا لاستیک بارز گارانتی دارد؟

تمام لاستیک‌های بارز دارای  30 ماه گارانی هستند.

04آیا لاستیک بارز درجه بندی دارد؟ آیا لاستیک بارز درجه 1 و 2 دارد؟

حروف A , B , C میزان تحمل گرمای لاستیک را نشان می‌دهد. A بیشترین میزان تحمل گرما در لاستیک‌هاست.

  • میم ۱۴۰۲٫۱۱٫۳۰

    سلام
    در زمان تحویل لاستیک با پست درب منزل یا مراجعه حضوری آیا میشه اعضای خانواده با کارت ملی خودشون لاستیکها رو تحویل بگیرن؟ البته کارت ماشین و برگ سبز ماشین رو هم دارن که نشون بدن

    پاسخ دهید
    • اقازاده ۱۴۰۲٫۱۲٫۲۰

      بهتون پیامک میاد که برین از اداره پست لاستیکتون را تحویل بگیرین مامور پست در خونتون نمیاره.

      پاسخ دهید
  • رضامقامی ۱۴۰۲٫۱۲٫۰۲

    میخواهم جهت لاستیک ثبت نام کنم پراید لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
    • زهرامحمدی ۱۴۰۳٫۰۱٫۱۷

      سلام میشه راهنمایی کنید برای ثبت نام مشکل داره

      پاسخ دهید
  • مرتضی احسان دوست ۱۴۰۲٫۱۲٫۰۴

    من از لاستیک بارز راضی هستم

    پاسخ دهید
  • مهدی کاظمی اشلقی ۱۴۰۲٫۱۲٫۰۵

    علت انتخاب بارز ۱،لاستیک بارز P660 عمرزیادتر وصدای کمتری دارد
    لاستیک بارز به روزتراست
    لاستیک بارز ۳۰ماه گارانتی دارد
    لاستیک بارز درجه A تحمل گرمای بیشردارد

    پاسخ دهید
  • مهدی کاظمی اشلقی ۱۴۰۲٫۱۲٫۰۵

    لاستیک بارز P660 عمربیشر وصدا کمتری
    لاستیک بارز بروز میباشد وگارانتی ۳۰ماه دارد،و درجه یک تحمل گرمای بیشر دارد،

    پاسخ دهید
  • زهرا حسنی ۱۴۰۲٫۱۲٫۰۷

    کد اعتبار سنجی برام نمیاد چیکار کنم؟

    پاسخ دهید
  • مجتبی میرزااقاخانی ۱۴۰۲٫۱۲٫۰۸

    چطوری ثبت نام کنم

    پاسخ دهید
  • حسن عبیداله نژاد ۱۴۰۲٫۱۲٫۱۵

    من در سایت بارز خواستم ثبت نام کنم فقط فروشگاه سنتر مشهد رو میاره در حالی که من در تبریزهستم ونتوانستم ثبت نام بکنم

    پاسخ دهید
  • سراوش ۱۴۰۲٫۱۲٫۱۷

    با سلام و روز به خیر دوستان من شماره پیش ثبت نام گرفتم حالا باد چی کارکنم؟

    پاسخ دهید
  • میترا حاجیان ۱۴۰۲٫۱۲٫۱۹

    با سلام
    من امروز ثبت نام کردم فقط تا مرحله پیش ثبت نام حواله رفت .بقیه اقدامات چی؟

    پاسخ دهید
  • علی ۱۴۰۲٫۱۲٫۱۹

    سامانه کالا همش خطا میده اصلا نیمشه اطلاعات وارد کنه سرکاریم همگی

    پاسخ دهید
  • شهین ۱۴۰۲٫۱۲٫۱۹

    یک ماهه هر روز دارم سایت بارز رو وارد می شم اصلا نمیشه درخواست زد . . . تا می خواهی انتخاب کنی میگه نوبت به اتمام رسیده .

    پاسخ دهید
  • مظفر حیدری ۱۴۰۲٫۱۲٫۲۰

    درود بر شما من مراحل ثبت نام را به ترتیب پیش رفتم و کد اعتبار سنجی دریافت و وارد کردم بعد از ثبت شماره ملی و شماره برگ سبز و تکمیل قسمتهای خواسته شده فقط برام کد پیش ثبت نام اومد و ادامه انتخاب مشخصات لاستیک و انتحاب نماینگی فروش تایر نیومده ، و حواله ای هم برام صادر نشده لطفا راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ دهید
  • محمدرضا مهرآرا ۱۴۰۲٫۱۲٫۲۰

    سلام در سایت بارز که وارد شدم گزینه ای بنام ثبت نام پیدا نکردم لطفا راهنمایی فرمایید من ساکن تبریز هستم

    پاسخ دهید
  • بهنام طالبی ۱۴۰۲٫۱۲٫۲۳

    من هم هموقع میخام ثبت نام کنم مشهدسنتر رو میاره درحالیکه آذربایجان شرقی تبریز هستم خواهشا راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
  • لیلا ۱۴۰۲٫۱۲٫۲۶

    درود بر شما من مراحل ثبت نام را به ترتیب پیش رفتم و کد اعتبار سنجی دریافت و وارد کردم بعد از ثبت شماره ملی و شماره برگ سبز و تکمیل قسمتهای خواسته شده فقط برام کد پیش ثبت نام اومد و ادامه انتخاب مشخصات لاستیک و انتحاب نماینگی فروش تایر نیومده ، و حواله ای هم برام صادر نشده لطفا راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ دهید
    • مهدی رضائی ۱۴۰۳٫۰۱٫۰۳

      سلام.من در سایت لاستیک بارز ثبت نام کردم و شماره پیش ثبت نام حواله تایر برام ارسال شد.و گفته شد با این شماره به فروشگاه مربوطه مراجعه کنید و اقدام به خرید کنید.آیا کار خرید تمام است؟

      پاسخ دهید
  • سجاد ۱۴۰۲٫۱۲٫۲۶

    سلام وقت بخیر به من پیش شماره ثبت نام داد و نرفت مرحله بغد مشخصات سواری و لاستیک / این پیش شماره به چه معناست

    پاسخ دهید
  • ناصر ۱۴۰۲٫۱۲٫۲۸

    سلام .
    کد پیش ثبت نام دریافت شد .
    بقیه مراحل فعال نیست.
    این پیش شماره به چه معناست؟

    پاسخ دهید
  • رحمان کثیری ۱۴۰۳٫۰۱٫۰۲

    سلام وقت بخیر به من پیش شماره ثبت نام داد و بعد از ای چه باید کرد

    پاسخ دهید
  • 1222 ۱۴۰۳٫۰۱٫۰۳

    سلام منم مثل بقیه سر کارم و تا مرحله پیش ثبت نام رفتم و مراحل بعدی اصلا فعال نیست

    پاسخ دهید
  • نیما محبی ۱۴۰۳٫۰۱٫۱۵

    با درود فراوان_امکان انتخاب فاق و پهنای لاستیک هم داریم یا خیر؟

    پاسخ دهید
  • محمدی ۱۴۰۳٫۰۱٫۱۵

    سلام .
    کد پیش ثبت نام دریافت شد .
    بقیه مراحل فعال نیست.
    این پیش شماره به چه معناست؟

    پاسخ دهید
  • پیمان نادیان ۱۴۰۳٫۰۱٫۱۵

    سلام پیش ثبت نام انجام دادم ولی ادامه مراحل باز نمیشه که خرید لاستیک بزنم هر وقت میخوام خرید بزنم گزینه لاستیک ها غیر فعال هست

    پاسخ دهید
  • طیبه بهارلو ۱۴۰۳٫۰۱٫۱۹

    با سلام
    چرا من هر بار که میخوام وارد سامانه بشم سامانه قطع هستش و امکان ورود نداره طبق توضیحات که داده شد اقدام میکنم ولی باز هم موفق نمیشم. میشه لطفا راهنمایی بفرمایید.
    با تشکر

    پاسخ دهید
  • علی نیک فرجام ۱۴۰۳٫۰۱٫۱۹

    سلام : من مشخصات خوردو شامل شماره شاسی و شماره موتور رو وارد می کنم وقتی که به مرحله انتخاب تایر میرسه غیر فعال هست و به مرحله بعد که انتخاب مشخصات تایر می باشد امکان ورود نداره چندین دفعه این کار رو کردم ولی موفق نشدم لطفاً راهنمایی کنید.

    پاسخ دهید
  • علی نیک فرجام ۱۴۰۳٫۰۱٫۱۹

    با سلام : گزینه انتخاب لاستیک قطع می باشد. لطفاً راهنمایی کنید.

    پاسخ دهید
  • حمید ۱۴۰۳٫۰۱٫۲۰

    سلام گزینه لاستیک در سامانه جامع تجارت غیرفعال است. در حالیکه روغن موتور را می شود انتخاب کرد.
    جالبه که کسی هست که ۳۰۰ هزار تومن میگیره و برای افراد ثبت نام انجام میده.

    پاسخ دهید
  • صیفی کار ۱۴۰۳٫۰۱٫۳۰

    سلام دوستان.ثبت نام ساعت و روز خاصی انجام میشه؟؟جون من ساعت۸ صبح ۵ شنبه میزنم میگه مشخصات خودرو اشتباهه.یک نفر گفته بود ۹ صبح ۴ شنبه یک ساعت درگاه باز میشه.درست گفته بود؟روز های دیگه باز نمیشه؟

    پاسخ دهید
  • رضا ۱۴۰۳٫۰۲٫۰۴

    سلام
    سایز ۱۶ رو چطوری میشه ثبت نام کرد؟
    آخه فقط سایز ۱۳، ۱۴ و ۱۵ تو سایت نشون داده میشه!!

    پاسخ دهید
  • محمد علی صبوری فر ۱۴۰۳٫۰۲٫۰۵

    با سلام شماره پیش ثبت نام را یک ماه پیش دریافت کردم
    ولی بقیه مراحل انجام نمی شود و هر وقت وارد سایت می شوم سیستم پیام می دهد که شما قبلا رزرو کردید
    اکنون برای دریافت لاستیک چه کاری باید انجام بدهم

    پاسخ دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب ها :

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و مربوط به شرکت کیان افق هیربد است.