«خودرو اطلس» یکی از جدیدترین خودروهای کارخانه سایپاست که شرایط ثبت‌نام آن نیز از سوی شرکت خودروسازی سایپا اعلام شده است. ثبت نام اطلس به‌طور انحصاری برای منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو میسر است که قبلا (خرداد ماه ۱۴۰۲)، نسبت به پیش ثبت نام اطلس اقدام کرده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا شرایط ثبت نام اطلس سایپا را با هم مرور کنیم.

جدیدترین خبر: فروش ۹۰ روزه اطلس به مناسبت عید سعید فطر

گروه تولیدی سایپا طی آخرین بخش نامه خود شرایط ثبت نام به صورت فروش فوق العاده و پیش فروش ویژه متقاضیان عادی را اعلام کرد. متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ با ورود به سایت سایپا (saipa.iranecar.com) اقدام به ثبت نام خودرو کنند. در این مدت متقاضیان می‌توانند خودرو انتخاب کنند و پس از وارد کردن اطلاعات خود، کد کاربری و رمز عبور دریافت نمایند. شرایط این بخش‌نامه را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید. مدارک و شرایط لازم برای ثبت نام اطلس در ادامه این صفحه مفصل توضیح داده شده است.

شماره تاریخ نوع خودرو زمان تحویل قیمت خودرو (تومان) مبلغ علی الحساب پیش پرداخت (تومان)
۱ ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ اطلس G دی و بهمن ۱۴۰۳ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان ۲,۰۲۵,۳۶۵,۰۰۰

ثبت نام اطلس سایپا

مطابق با اعلام شرکت خودروسازی سایپا، آن دسته از افرادی که پیشتر در سامانه یکپارچه خودرو، در طرح فروش عادی یا طرح جوانی جمعیت سایپا شرکت داشته‌اند، در صورتی که در حال حاضر پیامک اطلاع‌رسانی را دریافت کرده باشند، می‌توانند واریز وجه را برای تکمیل کردن فرایند ثبت نام اطلس جهادی g انجام دهند.

لازم به ذکر است که برای تکمیل مراحل مربوط به ثبت نام اطلس جی، باید به آدرس saipa.iranecar.com یا همان ثبت نام سایپا مراجعه کرد.

زمان ثبت نام اطلس سایپا

زمان ثبت نام اطلس در آذر ماه ۱۴۰۲، برای آن دسته از متقاضیانی است که پیامک اطلاع‌رسانی را دریافت کرده باشند. موعد تحویل خودرو نیز از فروردین ۱۴۰۳ به بعد خواهد بود. بدیهی است که در صورت تخطی کمپانی خودروسازی از زمان تحویل، خسارات آن در هزینه نهایی محاسبه خواهد شد که به نفع مشتری است.

خودرو اطلس در چهار تیپ، دنده‌ای ۱ و ۲ و اتوماتیک ۱ و ۲ عرضه شده است که آن‌ها را با نام‌های اطلس S، اطلس G، اطلس S و اطلس E می‌شناسیم. از جمله امکانات این خودرو سایپا، می‌توان به کنترل کشش یا TCS، کنترل پایداری یا ESC، کمکی ترمز قفل، ترمز ضدقفل یا ABS، کمکی حرکت در سربالایی یا HSA، چراغ ترمز اضطراری یا ESS، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، چراغ بدرقه، چراغ دی‌لایت، دو عدد ایربگ، تهویه مطبوع نیمه‌اتوماتیک، نشانگر تعویض دنده یا GSI، نشانگر سرویس دوره‌ای یا EPS، صندلی ایزوفیکس، سنسور عقب، سنسور فشار باید تایر، فرمان دی کات، باربند اسپرت و… اشاره کرد.

ثبت نام اطلس بدون قرعه کشی

البته ممکن است که امکانات موجود در تیپ‌های مختلف این خودرو برند سایپا متفاوت باشند و در تیپ‌های مختلف، برخی از امکانات و آپشن‌ها قرار داشته یا نداشته باشند.

قیمت ثبت نام اطلس

برای آن دسته از افرادی که نسبت به ثبت نام اطلس خودرو اقدام کرده‌اند، توجه به این نکته اهمیت دارد که قیمت خودرو اطلس، منطبق با قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود. همین‌طور مبلغ پیش‌پرداخت و قیمت ثبت نام اطلس، مبلغ ۲۰۳.۳۰۷.۵۰۰ تومان اعلام شده است.

سخن پایانی

همان‌طور که در این مطلب مشاهده کردید، شرایط ثبت نام اطلس خودرو، برای آن دسته از افرادی که قبلا در سامانه یکپارچه در شمار منتخبین قرار گرفته باشند، ساده است و می‌توان برای دریافت خودرو در فروردین ۱۴۰۳، به خوبی برنامه‌ریزی کرد. شما چه نظری درباره ثبت نام اطلس بدون قرعه‌کشی دارید؟ آیا این خودرو می‌تواند در بازار خودرو کشور، به اقبال خوبی دست یابد؟