آیتول

عوارض خودرو ،خلافی خودرو ،بیمه

خلافی خودرو

استعلام و پرداخت خلافی خودرو

بیمه خودرو

شخص ثالث ، بدنه ، شخص ثالث موتور سیکلت

باتری خودرو

خرید انواع باتری، نصب رایگان

ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی (آخرین اخبار کوییک ثبت نامی) ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت نام کوییک اتومات
عوارض خودرو

در طرح فروش‌های مختلف سایپا، شاهد حضور انواع خودرو کوییک بودیم. در این طرح‌ها به‌ویژه کوییک r طرفداران زیادی داشته و توانسته است به منزلۀ خودرویی جوان‌پسند، رضایت خوبی را به‌دست بیاورد. خودرو کوییک از لحاظ فنی سیستم نگهداری نسبتا ارزان‌قیمتی دارد و برای سفرهای شهری گزینه‌ای عالی به حساب می‌آید. همان‌طور که بهترین باتری پراید را انتخاب می‌کنید، برای تعمیر و تجهیز خودرو کوییک نیز بهتر است که به سراغ بهترین‌ها بروید.

جدیدترین خبر: فروش ۹۰ روزه کوییک به مناسبت عید سعید فطر

گروه تولیدی سایپا طی آخرین بخش نامه خود شرایط ثبت نام به صورت فروش فوق العاده و پیش فروش ویژه متقاضیان عادی را اعلام کرد. متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ با ورود به سایت سایپا (saipa.iranecar.com) اقدام به ثبت نام خودرو کنند. در این مدت متقاضیان می‌توانند خودرو انتخاب کنند و پس از وارد کردن اطلاعات خود، کد کاربری و رمز عبور دریافت نمایند. شرایط این بخش‌نامه را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید. مدارک و شرایط لازم برای ثبت نام کوییک در ادامه این صفحه مفصل توضیح داده شده است.

شماره تاریخ نوع خودرو زمان تحویل قیمت خودرو (تومان) مبلغ علی الحساب پیش پرداخت (تومان)
۱ ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ اطلس G دی و بهمن ۱۴۰۳ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان ۲,۰۲۵,۳۶۵,۰۰۰
۲ ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه دی ۱۴۰۳ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان ۱,۷۰۰,۹۸۰,۰۰۰
۳ ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ کوئیک GXR_L با رینگ آلومینیومی و ترمز ESC شهریور و مهر ۱۴۰۳ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان ۱,۸۹۹,۲۲۰,۰۰۰
۴ ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ سهند تیپ S شهریور و مهر ۱۴۰۳ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان ۲,۲۷۷,۰۸۵,۰۰۰

 

ردیف محصول قیمت خودرو (به ریال) موعد تحویل رنگ
۱ کوییک -«GXR با رینگ آلومینیومی و ترمز ESC ۳.۷۹۸.۴۴۰.۰۰۰ حداکثر ۹۰ روز پس از پذیرش سفید-مشکی ، کرم-مشکی ، نقره‌ای-مشکی ، سفید-قرمز  و مشکی-قرمز

ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی

در آبان ماه سال ۱۴۰۲ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی در دو تیپ کوییک آر تیپ اس و کوییک اس انجام شد. این دو خودرو با تحویل ۹۰ روز به دست متقاضیان می‌رسند و در ضمن مشمول محدودیت کدملی نیز هستند.

متقاضیان می‌باید برای ثبت نام کوییک تحویل فوری، به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود و واریز وجه اقدام می‌کردند. به نظر می‌رسد که تقاضا برای ثبت نام کوییک اتومات بدون قرعه کشی، بیشتر از انواع دیگر این خودرو باشد.

افرادی می‌توانستند در این طرح شرکت کنند که پیش از این در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام کوییک ۱۴۰۲ را انجام داده بودند و اسامی آن‌ها در شمار اولولیت‌ها قرار گرفته بود. به این ترتیب هریک از این متقاضیان که پیامک آبان ماه را دریافت کردند و در اولویت‌های تابستان و پاییز و زمستان ۱۴۰۲ قرار گرفتند، باید برای واریز وجه و تحویل گرفتن حداکثر ۹۰ روزه خودرو کوییک اقدام کنند.

ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی

ثبت نام کوییک ۱۴۰۲

هنوز مشخص نشده است، اما احتمال دارد که پیش از به پایان رسیدن سال ۱۴۰۲ شاهد عرضه دیگری از سوی کارخانه سایپا برای ثبت نام کوییک ۱۴۰۲ باشیم. به‌واقع ثبت نام سایپا در هر دوره‌ای، احتمالا یک نمونه از مدل‌های مختلف کوییک را به همراه دارد و ممکن است این خودرو در کنار شاهین یا ثبت نام چانگان و… قرار بگیرد.

ثبت نام کوییک r تحویل فوری

در صورتی که مایل هستید پس از خرید و ثبت نام کوییک، به سرعت خودرو خود را تحویل بگیرید، توصیه می‌کنیم که به دنبال طرح ثبت نام کوییک r تحویل فوری باشید. به این صورت معمولا در عرض مدت کمتر از ۴۵ روز پس از تکمیل واریز وجه، تحویل آن به متقاضی از درب کارخانه صورت می‌گیرد.

زمان ثبت نام کوییک سایپا

زمان ثبت نام کوییک سایپا در موعدهای مختلف سال است و انتظار می‌رود که تا پایان سال ۱۴۰۲ حداقل یک دوره دیگر فروش برای این خودرو از سوی کارخانه خودروسازی در پیش داشته باشیم. کوییک سایپا از خودروهای کم‌خرج و پرفروش است. درواقع همان‌طور که برای خریدن بهترین روغن برای پراید، با نرخ‌های مناسبی روبه‌رو هستیم، قیمت خرید ملزومات خودرو کوییک نیز در مقایسه با دیگر خودروهای موجود در بازار، مناسب به نظر می‌رسند.

01سایت ثبت نام کوییک سایپا چیست؟

برای تکمیل ثبت نام اصلی کوییک r و دیگر مدل‌های کوییک، باید تنها از مسیر saipa.iranecar.com اقدام کنید.

02چه کسانی می‌توانند بدون قرعه‌کشی برای خرید کوییک سایپا ثبت‌نام کنند؟

آن دسته از افرادی که اسامی آن‌ها در اولویت‌های سامانه یکپارچه تخصیص خودرو قرار داشته و پیامک را دریافت کرده‌اند، می‌توانند در طرح تحویل فوری کوییک سایپا ثبت‌نام کنند.

03اختلاف قیمت کوییک ثبت نامی با بازار چقدر است؟

 

اختلاف قیمت کوییک ثبت‌نامی با نرخ بازار، بستگی به شرایط بازار و دوره‌های مختلف فروش خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و مربوط به شرکت کیان افق هیربد است.