در آبان ماه ۱۴۰۲ ثبت نام چانگان برای آن دسته از متقاضیانی که اواخر سال گذشته جهت خرید خودرو خارجی در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت‌نام کردند و در فهرست اولویت‌بندی قرار گرفتند، میسر شد. این افراد باید پیامک مربوطه را از شرکت خودروسازی سایپا دریافت کرده باشند تا بتوانند جهت خرید خودرو چانگان در طرح فروش آبان ماه ۱۴۰۲، نسبت به تکمیل مراحل ثبت‌نامی و همین‌طور واریز وجه اقدام کنند.

لازم به ذکر است که در طرح فروش آبان ۱۴۰۲، ثبت نام چانگان CS35 تیپ ۳ با قیمت قطعی و تحویل ۹۰ روزه اعلام شده بود. این خودرو مطابق بخشنامه در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای، آبی و قرمز عرضه خواهد شد.
استعلام و تسویه بدهی خودرو برای فروش خودرو

ثبت نام چانگان cs75

آن دسته از متقاضیانی که قصد خرید و ثبت نام چنگان cs75 را دارند، باید گوش به زنگ برنامه‌های فروش گروه خودروسازی سایپا باشند و به محض اعلام ثبت‌نام این مدل خودرو و دریافت پیامک، برای خرید و واریز وجه این خودرو وارداتی اقدام کنند؛ دقیقا مانند شرایطی که برای ثبت نام سایپا تیبا ۲ و دریافت پیامک از سوی گروه خودروسازی سایپا داریم.

ثبت نام چانگان cs85

انتظار می‌رود که در برنامه‌های فروش بعدی همراه با شرایط ثبت نام سایپا، ثبت نام چانگان cs85 نیز در دستور کار قرار گیرد و متقاضیان بتوانند با در نظر گرفتن اولویت‌بندی، چانگان ثبت‌نامی را مستقیم و با قیمت کارخانه خریداری کنند و در موعد زمانی آن تحویل بگیرند.

ثبت نام چانگان cs55

شرایط ثبت نام چانگان

فروش چانگان برای آن دسته از متقاضیانی خواهد بود که در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ثبت‌نام کرده و حائز شرایط ثبت‌نام در این سامانه از جمله داشتن حداقل ۱۸ سال سن تمام، گواهینامه رانندگی، نداشتن پلاک انتظامی فعال و دیگر موارد مطروحه در بخش‌نامه باشند.

قیمت چانگان ثبت نامی

قطعا و مطابق چیزی که انتظار می‌رود، قیمت چانگان ثبت نامی کمتر از نرخ بازار آزاد خواهد بود. در برنامه فروش آبان ماه قیمت نهایی و قطعی این خودرو چیزی نزدیک به ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

سایت ثبت نام چانگان

برای ثبت نام چانگان ابتدا باید متقاضی در سامانه یکپارچه خودرو مراحل ثبت نام اولیه خود را انجام دهد و سپس با دریافت پیامک از سوی گروه خودروسازی سایپا، نسبت به تکمیل مراحل ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کند.

جدول فروش قساطی چانگان ۱۴۰۲

امکان لغو سفارش چانگان

اطلاعیه‌ای در ۱۶ مهر ماه منتشر شد که مطابق با آن متقاضیانی که خودرو چانگان CS35 تیپ ۲ یا ۳ را انتخاب کرده‌ بودند، اما همچنان دعوت‌نامه سایپا برای آن‌ها صادر نشده است، در صورت تمایل می‌توانستند تا ۱۸ مهر ماه خرید چانگان را لغو کنند.

تحویل چانگان وارداتی CS35 نخستین سری

در هفته اول شهریور ماه ۱۴۰۲ بود که در مراسمی با حضور وزیر صمت و مدیرعامل سایپا، شماره‌گذاری اولین چانگان CS35 پلاس انجام شد و تحویل آن نیز به شکل نمادین صورت گرفت. پیش از این نیز در مرداد ماه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، دستور ترخیص بیش از ۱۰۰۰ خودرو چانگان از گمرک غرب تهران را صادر کرده بود. می‌توان انتظار داشت که در دوره‌های بعدی، ثبت نام وانت چانگان و سایر مدل‌های چانگان نیز صورت بگیرد.