در سامانه تهران من ورود به طرح ترافیک و دیگر خدمات شهری، راه اندازی شده است و در صورتی که بخواهید برای تردد در محدوده طرح ترافیک، مجوز آن را خریداری کنید؛ لازم است که از پیش ورود به سامانه تهران من را انجام داده باشید. در این مطلب قصد داریم نگاهی به نحوه ورود به سامانه تهران من برای ایفون و همین طور نسخه iOS بیندازیم. شما نیز اگر مایل هستید که در این باره اطلاعات مناسبی به دست بیاورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

آموزش ورود به سامانه تهران من

برای ورود به سامانه تهران من، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: ابتدا به آدرس https://my.tehran.ir، وارد شوید.
  • مرحله دوم: روی گزینه “ثبت نام” بزنید.
    سامانه تهران من
  • مرحله سوم: حالا به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که باید اطلاعات کاربری خود را در آن ثبت کنید.
    تهران من ثبت نام
  • مرحله چهارم: پس از ثبت کامل اطلاعات در این فرم، روی گزینه دریافت کد تائید بزنید. به این ترتیب یک کد تائید به شماره تلفن همراه شما، پیامک خواهد شد که باید در بخش تائیدیه وارد کرده و به این ترتیب مراحل ثبت نام شما به پایان می‌رسد.
  • مرحله پنجم: حالا دوباره به بخش ورود به تهران من وارد شوید.
    دانلود تهران من
  • مرحله ششم: شماره موبایل خود را در این بخش وارد کنید تا یک کد تائیدیه برای شماره تماس شما پیامک شود.
  • مرحله هفتم: کد تائیدیه دریافتی را ثبت کرده و روی گزینه “ورود” بزنید. به این شکل به سامانه تهران من و به بخش کاربری خود وارد خواهید شد. حالا می‌توانید نسبت به خرید طرح ترافیک جهت تردد در محدوده طرح ترافیک و دیگر خدمات شهروندی از طریق این سامانه، اقدام کنید.

نصب سامانه تهران من برای iOS

پیش از هر چیزی لازم به ذکر است که سامانه تهران من، برای iOS 13 و بالاتر، سازگار است. اگر می‌خواهید اپلیکیشن تهران من ios را روی گوشی آیفون خود در اختیار داشته باشید، کافیست که به یکی از فروشگاه‌های اپلیکیشن آیفون و مخصوص گوشی‌های iOS مراجعه کرده و لینک دانلود تهران من ios را انتخاب کرده و روی آن ضربه بزنید. مراحل نصب تهران من برای ایفون به سادگی پیش رفته و تنها با ضربه زدن روی لینک مربوط به آن، می‌توانید از اپلیکیشن تهران من ios، استفاده کنید.

به طور مثال شما می‌توانید برای دانلود برنامه تهران من برای آیفون، به سراغ فروشگاه‌های اپلیکیشن سیب اپ، سیبچه، آی اپس، اناردونی و سیب ایرانی بروید. از آن‌ جایی که تمامی این فروشگاه‌های ایرانی اپلیکیشن‌های آیفون یا iOS، معتبر هستند، شما می‌توانید با خیال راحت و اطمینان خاطر، اپلیکیشن تهران من را از هر یک از آن‌ها دانلود کرده و روی گوشی تلفن همراه آیفون خود، نصب کنید.

دانلود و نصب سامانه اپلیکیشن تهران من اندروید

اما اگر گوشی تلفن همراه شما از نوع اندرویدی است، باید برای ورود به سامانه تهران من، به سراغ وب سایت تهران من رفته و از آن جا لینک دانلود برنامه برای گوشی‌های اندرویدی را انتخاب کنید. البته در فروشگاه‌های اپلیکیشن اندروید ایرانی هم، لینک دانلود سامانه تهران من، قرار داده شده است. به طور نمونه شما می‌توانید لینک دانلود سامانه تهران من برای اندروید را از فروشگاه‌های اپلیکیشن مایکت، چهارخونه و بازار، دنبال کنید.

تهران من برای ایفون

نکته: لازم به ذکر است که فارغ از این که سامانه تهران من را برای نسخه اندروید یا آیفون iOS دانلود و نصب کرده باشید، امکاناتی که در این اپلیکیشن وجود دارد، یکسان خواهد بود و تفاوتی از این جهت، وجود ندارد.

سخن پایانی

همان طور که در این مطلب مشاهده کردید، اپلیکیشن تهران من ios و به علاوه اپلیکیشن تهران من اندروید، به راحتی قابل دانلود بوده و پس از دانلود برنامه، نصب آن، با یک ضربه ساده روی گزینه “install” پیش خواهد رفت. کل فرآیند نصب و ورود به سامانه تهران من، زمان زیادی نگرفته و شما به سادگی و سرعت؛ می‌توانید این اپلیکیشن را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید. توصیه می‌کنیم که این مطلب را برای دوستان و آشنایان خود نیز ارسال کنید تا آن‌ها هم با روش نصب و دانلود اپلیکیشن تهران من ios و اندروید، آشنا شوند و بتوانند به راحتی کارهایی از قبیل ورود به طرح ترافیک، استعلام خلافی خودرو و … را انجام دهند.