لوازم یدکی خودرو یکی از اقلام مصرفی مهم برای وسایل نقلیه است که مالکین برای تعمیر خودرو خود در مواقع لزوم باید آنها را خریداری کنند. ما در این مطلب آموزشی در مورد طرح ثبت نام لوازم یدکی دولتی با شما صحبت می‌کنیم و ضمن معرفی شرکت ارائه‌دهنده این قطعات و شرایط ثبت‌نام آن، قطعاتی را که در این طرح ارائه می‌شوند، معرفی خواهیم کرد.

کدام شرکت طرح ثبت نام لوازم یدکی دولتی را اجرا می‌کند؟

شرکت ایران کو برای جلب رضایت مردم برای ثبت نام لوازم یدکی ایران خودرو و سایر شرکت‌های خودروسازی اقدام کرده است. در این طرح متقاضیان می‌توانند برخی از لوازم مورد نیاز خودرو خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

شرایط ثبت نام لوازم یدکی خودرو چیست؟

برای خرید لوازم یدکی دولتی از شرکت ایرانکو به سایت این مجموعه مراجعه کنید. سپس با تایید مفاد سهمیه این قطعات و شرایط آن، باید نوع خودرو و قطعات مورد نظر انتخاب شوند. در مرحله بعدی می‌توانید پس از کامل کردن مشخصات فردی، آدرس، تعیین شیوه ارسال و پرداخت هزینه آن، ثبت درخواست خود را انجام دهید. برای آشنایی با ثبت نام سایر قطعات نیز می‌توانید آموزش ثبت روغن دولتی و ثبت نام لاستیک دولتی را مطالعه کنید.

پس از ثبت درخواست قطعات مورد نیاز در سایت ایران کو و تایید آن، محصولات مورد نظر در سریع‌ترین زمان ممکن بسته‌بندی می‌شوند تا از طریق اداره پست یا تیپاکس به دست مشتریان برسند.

قطعات یدکی خودرو

چه قطعاتی در طرح ثبت نام لوازم یدکی به فروش می‌رسند؟

در این طرح شرکت ایران کو برخی از قطعات پرمصرف خودروها به فروش می‌ر‌سند که لیست این قطعات شامل موارد زیر است:

  • دیسک و صفحه
  • بلبرینگ کلاچ
  • لنت ترمز
  • تسمه تایمینگ
  • تسمه دینام
  • شمع موتوری

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این قطعات از پرمصرف‌ترین لوازم یدکی مورد نیاز برای خودروها هستند که می‌توانید با شرایط مناسب برای خرید آنها از سایت ایران کو اقدام کنید. برای ثبت نام لاستیک نیز

مزایای خرید قطعات از طریق طرح ثبت نام لوازم یدکی از سایت ایران کو

خرید قطعات از سامانه ثبت نام قطعات خودرو ایران کو مزایای بسیار جذابی برای مالکین وسایل نقلیه دارد که از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با ثبت نام قطعات خودرو می‌توانید لوازم یدکی مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب نسبت به بازار آزاد خریداری کنید.
  • قطعات ارائه‌شده در سامانه ثبت نام قطعات خودرو، از تولیدات معتبرترین شرکت‌ها و دارای اصالت و بهترین کیفیت هستند.
  • پس از ثبت نام قطعات خودرو در سایت ایران کو گارانتی و خدمات پس از فروش آن فعال می‌شود و قطعات خریداری‌شده از ۳ تا ۱۲ ماه مشمول ضمانت تعویض کالا خواهند بود.
  • قطعات موجود که در طرح ثبت نام لوازم یدکی سایت ایران کو عرضه می‌شوند، تولید سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ هستند.

سخن آخر

قطعات خودرو از جمله لوزامی هستند که مالکین وسایل نقلیه باید در صورت لزوم برای سرویس خودرو خود خریداری کنند که برخی از این قطعات را می‌توان با قیمت مناسب از سایت ایران کو خریداری کرد.

برای ثبت نام قطعات ایران خودرو و سایر شرکت‌ها می‌توانید با ورود به سایت ایرانکو www.irnko.ir و ثبت درخواست خود، برخی از قطعات مورد نیازتان را به صورت آنلاین سفارش دهید.

این امکان برای شما فراهم شده است تا با ثبت نام لوازم یدکی در سایت www.irnko.ir قطعات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. در ضمن پس از ثبت سفارش در سایت ایران کو گارانتی محصول فعال خواهد شد و از ۳ ماه تا یک سال پس از ثبت سفارش، در صورت بروز مشکل، امکان تعویض قطعه وجود دارد.

آیتول یک سامانه جامع خدمات خودرو است که خدماتی مانند استعلام و پرداخت خلافی، نوبت دهی تعویض پلاک، استعلام عوارض آزادراهی،  پرداخت طرح ترافیک ، مالیات نقل و انتقال خودرو و صدها خدمت دیگر را ارائه می‌دهد.