«یزد تایر» از جمله شرکت‌های مطرح درخصوص تولید انواع لاستیک خودرو و موتورسیکلت است که همیشه توانسته است محصولات باکیفیتی را روانه بازار کند. با اضافه شدن امکان خرید لاستیک دولتی یزد تایر به‌صورت ثبت‌نام اینترنتی، تهیه تایرهای این کمپانی به مراتب ساده‌تر شده است. در این مطلب قصد داریم خرید اینترنتی لاستیک دولتی یزد را با هم مرور کنیم.

ثبت نام لاستیک دولتی یزد تایر

برای ثبت نام لاستیک دولتی یزد تایر در تهران، باید به «سامانه تخصیص» به آدرس اینترنتی kala.ntsw.ir مراجعه کنید. البته در نظر داشته باشید که برای هر کد ملی، تنها امکان خرید ۴ حلقه لاستیک یزد تایر دولتی وجود دارد. درواقع زمانی که نحوه ثبت نام لاستیک دولتی را در سامانه تخصیص دنبال می‌کنید، امکان سفارش بیش از ۴ حلقه لاستیک برای شما وجود نخواهد داشت.

موجودی لاستیک‌ها در سامانه تخصیص، هر روز ساعت ۹:۳۰ صبح و ۱۵:۳۰ بعد از ظهر، به‌روزرسانی می‌شود و به این ترتیب شما می‌توانید از میزان موجودی لاستیک‌های مختلف، اطلاع پیدا کنید. این ریسک وجود دارد که برخی مواقع موجودی لاستیک مورد نیاز خودرو شما کم باشد؛ در این صورت باید چندین بار در ساعات گفته‌شده، مجددا موجودی را چک کنید تا بتوانید در زمان بالا رفتن ظرفیت، سفارش خود را برای خرید یزد تایر دولتی ثبت کنید.

  • مرحله اول: توجه داشته باشید که اطلاعات خود را در سامانه به‌طور صحیح وارد کنید. در صورتی که اطلاعات شما مشکلی داشته و به هر ترتیب مغایرتی وجود داشته باشد، سفارش خرید لاستیک دولتی یزد تایر، ملغی خواهد شد. درواقع هر زمانی که قصد دارید از خدمات خودرو مانند خلافی خودرو و ثبت‌نام تایر، به‌صورت اینترنتی استفاده کنید، باید اطلاعات خواسته‌شده را بادقت وارد کنید.
  • مرحله دوم: پس از آن‌که اطلاعات هویتی خود را در سامانه تخصیص وارد کردید و کد اعتبارسنجی به شماره موبایل شما ارسال شد، آن را در بخش خواسته‌شده ثبت کنید و گزینه بعدی را بزنید.
  • مرحله سوم: در این مرحله از شما خواسته می‌شود که شماره شاسی و موتور خودرو را وارد کنید؛ همین‌طور سایز تایر، اندازه فاق و پهنای لاستیک را نیز انتخاب کنید.
  • مرحله چهارم: بعد از این مرحله نوبت به انتخاب نمایندگی، برند و پس از آن پرینت گرفتن حواله خرید تایر خودرو یزد تایر می‌رسد.
  • مرحله پنجم: بعد از به پایان رسیدن مراحل ثبت نام لاستیک دولتی یزد تایر، کافی است که در ساعت و روز اعلام‌شده، به نمایندگی مراجعه کنید. دقت داشته باشید که معمولا برای تحویل گرفتن لاستیک، صف تشکیل می‌شود. بنابراین هرقدر که زودتر به محل نمایندگی مراجعه کنید، کمتر منتظر خواهید ماند.

نکته مهم ۱: دقت داشته باشید که شماره موبایلی که برای خرید اینترنتی لاستیک یزد تایر دولتی در سامانه تخصیص ثبت می‌شود، باید متعلق به کد ملی باشد. درست مانند چیزی که در سامانه نوبت دهی تعویض پلاک وجود دارد.

نکته مهم ۲: پس از خرید و ثبت نام لاستیک دولتی یزد تایر، باید دارنده کد ملی، خود شخصا برای تحویل گرفتن لاستیک به محل نمایندگی مراجعه کند.

خرید لاستیک یزد تایر دولتی

مدارک لازم برای خرید و ثبت نام لاستیک دولتی یزد تایر

برای خرید و ثبت نام لاستیک دولتی یزد تایر، به مدارک زیر نیاز دارید:

  • نسخه اصلی و یک نسخه کپی از کارت ملی مالک خودرو
  • نسخه اصلی و یک نسخه کپی از کارت ماشین
  • نسخه اصلی و یک نسخه کپی از برگ سبز خودرو
  • نسخه اصلی و یک نسخه کپی از کارت بانکی مالک خودرو
  • فیش دریافتی از سامانه تخصیص تایر دولتی

دقت داشته باشید که حتما باید این مدارک را آماده کنید تا موقع ثبت‌نام و تحویل گرفتن تایر خودرو، با مشکلی روبه‌رو نشوید.

قیمت لاستیک یزد تایر 205 دولتی

قیمت لاستیک دولتی یزد تایر

قیمت لاستیک یزد تایر دولتی، در مقایسه با مشخصات و طول عمر آن، بسیار مناسب است؛ بنابراین خرید آن مقرون‌به‌صرفه به‌نظر می‌رسد. زمانی که شما برای خرید این نوع لاستیک اقدام کنید، به‌طور مثال قیمت لاستیک یزد تایر ۲۰۵ دولتی، بسیار ارزان‌تر از نرخ خرید این لاستیک در بازار آزاد خواهد بود. از این رو اگر مایل هستید که هزینه کمتری برای خرید  لاستیک یزد تایر بپردازید، ثبت‌نام دولتی آن در سامانه تخصیص را جدی بگیرید.

این فرصتی است که لاستیک‌های یزد تایر را با نرخ به مراتب پایین‌تری (تا ۴۰ درصد ارزان‌تر) نسبت به بازار آزاد خریداری کنید. به‌طور مثال با خرید از سامانه تخصیص، قیمت لاستیک یزد تایر ۱۸۵ دولتی در مقایسه با همین تایر در بازار آزاد، چیزی در حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر خواهد بود. با در نظر گرفتن این‌که معمولا افراد برای هر ۴ چرخ خودرو خود، لاستیک جدید خریداری می‌کنند، چنین تفاوت قیمتی فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

کلام آخر

در این مطلب مراحل خرید یزد تایر لاستیک دولتی یزد از سامانه تخصیص تایر را مرور کردیم و دیدیم که برای تحویل گرفتن به‌موقع لاستیک، باید چه‌موقع و چه‌طور به محل نمایندگی مراجعه کرد. پیشنهاد می‌کنیم که قبل از سفارش و ثبت نام تایر لاستیک یزد تایر دولتی در سامانه تخصیص، ابتدا مدل لاستیک مورد نیاز خودرو خود را بررسی کنید و پهنا و فاق مورد نیاز آن را به خوبی بشناسید. به این ترتیب می‌توانید بدون خطا، لاستیک مناسب وسیله نقلیه خود را سفارش دهید و به‌موقع برای تحویل گرفتن آن، به محل نمایندگی مراجعه کنید. شما چه نظر و تجربه‌ای در این باره دارید؟ حتما نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران، به بحث و اشتراک بگذارید. همین‌طور توصیه می‌کنیم که این مطلب را برای دوستان و آشنایان خود نیز ارسال کنید تا آن‌ها هم با مراحل ثبت نام لاستیک دولتی یزد تایر آشنا شوند و در صورت نیاز نسبت به خرید آن اقدام کنند.