اگر تا به‌حال درباره خرید باتری دولتی چیزی شنیده باشید، احتمالا می‌دانید که قیمت این نوع باتری در مقایسه با دیگر انواع باتری خودرو، متفاوت و ارزان‌تر است. البته زمانی که قصد خرید باتری خودرو دولتی را داشته باشید، با تنوع زیادی در برندها روبه‌رو نخواهید بود. در حال حاضر برای خرید باطری دولتی باید انتخاب خود را از میان محصولات مختلف برند صبا باتری انجام دهید که به‌عنوان باطری دولتی ماشین، با نرخی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

قیمت باتری دولتی

قیمت باطری دولتی ماشین در مقایسه با نرخ معمولی باتری به مراتب ارزان‌تر است و این فرصتی خواهد بود که بتوانید انواع باتری خودرو را با هزینه کمتری تهیه کنید. از آن جایی که باتری خودرو (به‌طور مثال باتری پراید، تیبا، سمند و …) قطعه‌ای مصرفی به حساب می‌آید و باید به‌طور دوره‌ای تعویض شود، شرایط مناسبی خواهد بود که با خرید باطری دولتی ماشین، هزینه کمتری از این بابت پرداخت کنید.
استعلام و تسویه بدهی خودرو برای فروش خودرو

خرید باطری دولتی پراید

برای خرید باطری دولتی پراید باید به یکی از نمایندگی‌های معتبر فروش باتری مراجعه کنید. نمایندگی‌های فروش باتری دولتی مطابق چیزی که انتظار می‌رود، در سایت‌های فروش باطری خودرو دولتی لیست شده‌اند.

پس از مراجعه به نمایندگی فروش باتری باید مشخصات خودرو خود را به فروشنده اعلام کنید. فروشنده با توجه به مشخصات خودرو، باتری مناسب را به شما پیشنهاد می‌دهد. قیمت باطری دولتی پراید بر اساس آمپر باتری و نوع آن متفاوت است.

در هنگام خرید باطری دولتی پراید، به نکات زیر توجه کنید:

  • حتماً از نمایندگی‌های معتبر فروش باتری خرید کنید.
  • قبل از خرید، بررسی ظاهری باتری را انجام دهید.
  • تاریخ تولید باتری را در نظر داشته باشید.
  • گارانتی باتری را بررسی کنید. (برای آشنایی با این کار می‌توانید مقاله راهنمای بررسی گارانتی باتری اوربیتال را مطالعه کنید.)

به این ترتیب می‌توانید به راحتی برای خرید باطری ماشین دولتی پراید اقدام کنید.

باتری دولتی

از کجا باطری ماشین دولتی بخریم؟

برای خرید باطری ماشین دولتی، می‌توانید به یکی از دو روش زیر اقدام کنید:

۱. مراجعه به نمایندگی‌های معتبر فروش باتری

در این روش باید به یکی از نمایندگی‌های معتبر فروش باتری مراجعه کنید. این شکل از خرید باتری دولتی ماشین، کمی زمان‌بر است و بابت مراجعه حضوری باید صبر و حوصله کافی داشته باشید.

۲. خرید اینترنتی باطری ماشین دولتی

در این روش می‌توانید با مراجعه به سایت‌های فروش باتری، باطری ماشین دولتی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.

پس از ثبت سفارش، باتری مورد نظر شما به آدرس شما ارسال می‌شود.

در هر دو روش ذکرشده، قیمت باطری ماشین دولتی بر اساس آمپر باتری و نوع آن متفاوت است.

باتری ماشین قطعه‌ای مهم در خودرو است که وظیفه تامین برق خودرو را بر عهده دارد. بنابراین انتخاب باتری مناسب و باکیفیت، اهمیت زیادی دارد. باتری دولتی ماشین گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که به دنبال باتری با قیمت مناسب هستند.

در ادامه چند نمونه از نمایندگی‌های معتبر فروش باتری دولتی را که زیرمجموعه صبا باتری هستند، معرفی می‌کنیم:

  • صبا باتری
  • برنا باتری
  • وایا باتری
  • کاسپین باتری
  • رویال باتری
  • سهند باتری

البته شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های فروش باتری، لیست نمایندگی‌های فروش باتری دولتی را مشاهده کنید.

باتری ماشین دولتی

سخن پایانی

همان‌طور که در بالا دیدیم، برای خرید باتری ماشین دولتی، باید انتخاب خود را از میان باطری‌های برند صبا انجام دهید. این فرصتی است تا شما بتوانید نرخ کمتری بابت قیمت باطری ماشین دولتی بپردازید. به‌علاوه شما می‌توانید برای تعویض باتری خودرو خود از سرویس خدمات تعویض باطری در محل آیتول برخوردار شوید؛ بدین‌ترتیب باطری فعلی خودرو شما نیز به‌صورت رایگان بررسی می‌شود. ضمن ‌این‌که اگر خواستار خرید باتری اوربیتال از سپاهان باتری باشید، این امکان در شرایط تعویض باتری در محل آیتول برایتان فراهم خواهد بود. آیتول یک سامانه جامع خدمات خودرو است که خدماتی مانند استعلام و پرداخت خلافی، نوبت دهی تعویض پلاک، استعلام عوارض آزادراهی،  پرداخت طرح ترافیک ، مالیات نقل و انتقال خودرو و صدها خدمت دیگر را ارائه می‌دهد.