گارانتی باتری اوربیتال که یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات از خط تولید سپاهان باتری است، معادل ۲۰ ماه برای تعویض و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. این مدت گارانتی در بازار باتری، کاملا ایده‌آل محسوب می‌شود و نشان‌دهنده کیفیت قابل‌توجه باتری اوربیتال است. در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه فعال سازی و استعلام گارانتی باتری اوربیتال و استعلام گارانتی سپاهان باتری صحبت کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید تا با انواع روش‌های استعلام گارانتی باتری خودرو آشنا شوید.

تعویض باتری خودرو

آموزش ثبت گارانتی سپاهان باتری

برای آن‌که گارانتی باتری اوربیتال فعال شود، باید حتما به وب‌سایت رسمی شرکت سپاهان باتری به آدرس (sepahanbattery.com) مراجعه کنید و فرایند فعالسازی گارانتی را انجام دهید. همین‌طور راه‌حل جایگزین نیز این است که با شماره ۰۳۱-۳۵۰۶۲ تماس بگیرید و برای فعال کردن گارانتی باتری اوربیتال اقدام کنید.

درصورتی‌که خریدار نسبت به فعال سازی گارانتی باتری اوربیتال اقدام نکند، ۲۰ ماه مدت گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش را از دست خواهد داد. البته در این شرایط نیز شرکت سپاهان باتری یک مدت ۶ ماهه را برای گارانتی باتری اوربیتال در نظر گرفته است.

نحوه فعال سازی گارانتی باتری اوربیتال در وب سایت سپاهان باتری

برای فعال کردن گارانتی باتری اوربیتال مراحل زیر را پیش‌رو دارید:

  • مرحله اول: برای ورود به صفحه ثبت گارانتی باتری اوربیتال اینجا کلیک کنید.
  • مرحله دوم: فرمی برای شما باز خواهد شد که باید در آن اطلاعات باتری شامل شماره سریال باتری و شماره موبایل خود، همین‌طور اطلاعات شخصی دیگر را به‌طور کامل پر کنید.
    فعالسازی گارانتی باتری اوربیتال
  • مرحله سوم: پس از وارد کردن اطلاعات درنهایت روی گزینه «ثبت اطلاعات» بزنید تا گارانتی باتری سپاهان خریداری‌شده شما فعال شود و برای مدت ۲۰ ماه در جریان باشد.

درصورتی‌که گارانتی باتری اوربیتال سپاهان را به‌درستی فعال کنید، می‌توانید از خدمات تعویض باتری در محل و همین‌طور سرویس خدمات پس از فروش آن، به بهترین شکل برخوردار شوید. اگر نیاز به راهنمایی در پر کردن این فرم دارید، می‌توانید از راهنمای زیر استفاده کنید:

راهنمای تکمیل فرم فعالسازی گارانتی

چه مواردی گارانتی باتری اوربیتال سپاهان باتری را باطل می‌کند؟

به‌طور کلی درخصوص گارانتی هر محصولی، قوانین و شرایطی وجود دارد که در صورت نقض آن‌ها، گارانتی غیرفعال خواهد شد. از جمله مواردی که باعث باطل شدن گارانتی باتری اوربیتال می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترک خوردن باطری
  • شکستن هر جایی از بدنه و ساختار باطری
  • ورم کردن بدنه باتری
  • هر شکل دیگری از آسیب فیزیکی به بدنه باطری
  • آسیب‌های عمدی به باتری اوربیتال سپاهان
  • استفاده از سرباتری غیراستاندارد

بنابراین در نظر داشته باشید که هر شکلی از تغییر باتری یا آسیب عمدی به آن، باتری اوربیتال سپاهان را از شرایط گارانتی خارج خواهد کرد.

آموزش استعلام گارانتی سپاهان باتری

به منظور استعلام گارانتی سپاهان باتری، شما می‌توانید هم از روش تماس مستقیم با بخش پشتیبانی استفاده کنید و هم این که کد دستوری که ادامه خواهیم گفت را به سرشماره مربوط به گارانتی سپاهان باتری، ارسال کنید تا وضعیت گارانتی، به شما اطلاع رسانی شود.

استعلام گارانتی سپاهان باتری از طریق تماس تلفنی

برای آن که بتوانید گارانتی باتری اوربیتال را با تماس تلفنی، استعلام کنید؛ لازم است که با شماره ۰۳۱۳۵۰۶۲، صدای مشتری سپاهان، تماس بگیرید. به این ترتیب، با اعلام شماره سریال ۱۴ رقمی باتری، وضعیت گارانتی آن، مشخص شده و در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات پس از فروش داشته باشید و باتری اوربیتال هنوز در وضعیت گارانتی باشد، می‌توانید از این امکان، استفاده کنید.

استعلام گارانتی سپاهان باتری از طریق کد دستوری

در این روش، لازم است که کد ۱۴ رقمی حک شده روی باتری اوربیتال سپاهان را طبق کد دستوری serial number*215، به سرشماره ۲۰۰۳۷۳۹ پیامک کنید. به این ترتیب در پاسخ به پیامک ارسال شده، ظرف مدت چند دقیقه، پاسخی مبنی بر وضعیت گارانتی باتری، دریافت خواهید کرد.

نکته: لازم است که حتما سریال باتری اوربیتال را با صفحه کلید انگلیسی، تایپ کنید.

کلام آخر

گارانتی باتری اوربیتال سپاهان به مدت ۲۰ ماه، امکانی عالی به حساب می‌آید و حاکی از مرغوبیت این محصول سپاهان باتری است. با این حساب می‌توان اطمینان خاطر داشت که برای خرید باتری خودرو باکیفیت، اوربیتال باتری گزینه ایده‌آلی است. شما چه نظر و تجربه‌ای در این باره دارید؟ برای خرید باتری خودرو، چه نوعی را ترجیح می‌دهید و درباره باتری اوربیتال سپاهان باتری، چه اطلاعات دیگری دارید که در اینجا به آن‌ها اشاره نشده است؟