با توجه به اطلاعات گزارش حاکی از آن است که در مرحله اول، ۱۰۰ دستگاه تاکسی تا هفته آینده به عنوان تاکسی پلاک‌گذاری می‌شوند و خدمات خود را در سطح شهر تهران ارائه خواهند داد. این تاکسی‌ها با قیمت تعیین‌شده یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان، به شرط تملک، در اختیار رانندگان قرار خواهند گرفت.

تاکسی‌های برقی KMC E50A از موتور KMC J7 EV به قدرت ۱۴۲ کیلووات و باتری لیتیوم آهن فسفات با ظرفیت ۵۰.۱ کیلووات ساعت استفاده می‌کنند. این خودروها با شتاب صفر تا صد در حدود ۷.۶ ثانیه و سرعت حداکثر ۱۴۲ کیلومتر بر ساعت، گزینه مناسبی برای حمل و نقل عمومی یا کاربردهای خانوادگی فراهم می‌آورند.
استعلام و تسویه بدهی خودرو برای فروش خودرو

پیمایش این خودرو با یک بار شارژ حدود ۴۰۲ کیلومتر است و زمان شارژ با شارژرهای سریع یا فست شارژ ۴۸ دقیقه و با شارژ معمولی حدود ۸.۵ ساعت می‌باشد. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به دو کیسه هوا، استارت دکمه‌ای، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، سنسور پارک و دوربین عقب، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک، دسته دنده الکتریکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، جلو آمپر دیجیتال، سنسور نور، سنسور باران، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، فناوری LED چراغ‌ها و… اشاره کرد.

تصاویر این خودرو ها را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

ورود خودروهای تمام برقی کرمان موتور به تاکسیرانی تهران
ورود خودروهای تمام برقی کرمان موتور به تاکسیرانی تهران
ورود خودروهای تمام برقی کرمان موتور به تاکسیرانی تهران
ورود خودروهای تمام برقی کرمان موتور به تاکسیرانی تهران

باتری این خودرو توسط شرکت کرمان موتور به مدت ۵ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی می‌شود.
آیتول یک سامانه جامع خدمات خودرو است که خدماتی مانند استعلام و پرداخت خلافی، نوبت دهی تعویض پلاک، استعلام عوارض آزادراهی،  پرداخت طرح ترافیک ، مالیات نقل و انتقال خودرو و صدها خدمت دیگر را ارائه می‌دهد.