هایما S8، کراس اوور جدید ایران خودرو، با طراحی جذاب و مشخصات فنی قابل قبول در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد. این خودرو که از سوی کمپانی هایما چین تولید می‌شود، با وجود فروش نسبتا کم در بازار چین، به دلیل محدودیت‌های موجود در بازار ایران و قیمت‌گذاری مناسب می‌تواند به گزینه جذابی برای خریداران تبدیل شود.

اگر قصد دارید که این خودرو را از طریق ثبت نام ایران خودرو تهیه کنید، نیاز است تا دید کاملی درباره مشخصات هایما s8 داشته باشید. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با مشخصات فنی این خودرو چینی آشنا کنیم و درباره آن اطلاعات جامع و کاملی به شما ارائه دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

مشخصات هایما s8

مشخصات هایما S8

اگر بخواهیم شما را با مشخصات هایما s8 پلاس آشنا کنیم، باید بگوییم که این خودرو نوعی کراس اوور جوان‌پسند است که با طراحی اسپرت و امکانات رفاهی مناسب، به دنبال جذب خانواده‌های ایرانی است. کابین جادار و پیشرانه توربو قدرتمند، از جمله نقاط قوت این خودرو هستند.

با این حال، حساسیت پیشرانه به کیفیت سوخت و نبود مدل چهار چرخ محرک از نکات قابل توجهی محسوب می‌شوند که خریداران باید آن‌ها را مدنظر قرار دهند. گستردگی شبکه خدمات ایران خودرو نیز از مزایای این خودرو است؛ اما تجربه نشان داده که دسترسی به خدمات پس از فروش باکیفیت به نمایندگی مراجعه‌شده بستگی دارد.

مزایا و معایب هایما  s8

اگر بخواهیم شما را با مزایا و معایب هایما S8 آشنا کنیم، می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

مزایای هایما s8

  • شتاب‌گیری و قدرت پیشرانه عالی
  • امکانات و آپشن‌های رفاهی و ایمنی
  • طراحی جذاب

معایب هایما s8

  • حساسیت موتور توربو GDI به نوع و کیفیت سوخت
  • ساختار دیفرانسیل جلو

بررسی طراحی بدنه هایما s8 پلاس

بررسی طراحی بدنه هایما s8 پلاس

در بخش طراحی خارجی نیز هایما S8 از خودروهای زیبا و خاص محسوب می‌شود و با الهام از جدیدترین ترندهای طراحی خودرو، ترکیبی از خطوط شکسته و حجم‌های برجسته است. استفاده از دیلایت‌های باریک، جلو پنجره کهکشانی و چراغ‌های عقب بهم پیوسته، هویتی مدرن و اسپرت به این خودرو بخشیده‌اند.

طراحی داخلی نیز با تاکید بر ارگونومی و استفاده از متریال باکیفیت، تجربه‌ای دلنشین را برای سرنشینان فراهم می‌کند. در مقایسه با رقبایی مانند تیگو ۷ پرو، هایما S8 طراحی اسپرت‌تر و جوان‌پسندتری دارد. خطوط تیز و برجسته بدنه به همراه جزئیاتی مانند دیلایت‌های باریک و جلو پنجره کهکشانی، ظاهری متمایز و جذاب را برای این خودرو رقم زده‌اند.

بررسی طراحی داخلی هایما s8

بررسی طراحی داخلی هایما s8

بسیاری از خریداران برای ثبت نام خودرو نگاه ویژه‌ای به طراحی داخلی آن دارند و طراحی زیبا را در اولویت قرار می‌دهند. در همین راستا تعداد زیادی از افراد به دلیل طراحی زیبا و خاص این خودرو برای ثبت نام هایما S8 اقدام کرده‌اند.

در داخل این خودرو شاهد طراحی اسپرت و خاص هستیم. طراحی مدرن و جوان‌پسند کابین با المان‌های مسابقه‌ای مثل فرمان D شکل و دریچه‌های تهویه شش ضلعی، حس سرعت و قدرت را به شما القاء می‌کنند. صندلی‌های اسپرت و یکپارچه، راحتی و پشتیبانی فوق‌العاده‌ای را در سفرهای طولانی رقم می‌زنند. لازم به ذکر است که امکانات رفاهی فراوان و نمایشگر دیجیتال تمام رنگی، نشان از لوکس بودن هایما S8 دارد و باعث شده است تا طراحی این خودرو جذابیت فوق‌العاده‌ای پیدا کند.

مشخصات فنی هایما s8

یکی از مواردی که باید برای خرید خودرو هایما S8 از روش های مختلفی همچون سامانه یکپارچه فروش خودرو یا مراجعه حضوری به نمایندگی های سراسر کشور در نظر بگیرید، مشخصات فنی آن است. اصلی‌ترین مشخصات خودرو هایما S8 به شرح زیر هستند:

مشخصات فنی

نام خودرو

هایما S8

کشور سازنده

چین

موتور

۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه

حجم موتور

۱۵۹۴ سی‌سی

تنفس موتور

توربو شارژ

انتقال نیرو

دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت

۱۹۳ اسب‌بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه

حداکثر گشتاور

۲۹۳ نیوتن‌متر در ۱۵۰۰ دور در دقیقه

جعبه دنده

۶ سرعته خودکار

شتاب ۰ تا ۱۰۰

۷.۸ ثانیه

وزن

۱۵۶۰ کیلوگرم

اندازه (میلیمتر)

۴۵۶۵ طول – ۱۸۵۰ عرض – ۱۶۸۲ ارتفاع

فاصله بین دو محور

۲۷۰۰ میلی‌متر

توجه کنید که شما باید قبل از ثبت نام مدیران خودرو، ایران خودرو، سایپا و هر شرکت خودروسازی دیگری، مشخصات خودروهای مورد نظر را بررسی کنید و دقیقا به این شکل است که به راحتی می‌توانید ماشین مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

امکانات / آپشن های هایما s8

یکی از نکاتی که باعث شده تا بسیاری از افراد به خرید هایما S8 علاقه‌مند شوند، امکانات و آپشن‌های موجود در این خودرو با توجه به قیمت هایما s8 پلاس است. اگر بخواهیم شما را با امکانات و آپشن‌های این خودرو آشنا کنیم، می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

امکانات هایما s8

سیستم صوتی: ۴ اسپیکر – تنظیم هوشمند بلندی صدا

مانیتور ۱۰ اینچی لمسی

نویگیشن

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین ۳۶۰

پشتیبانی از USB – Bluetooth – MirrorLink – MP5

صفحه کیلومتر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی

دوربین ثبت وقایع

۶ ایربگ

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه

صندلی راننده ۸ حالته برقی

صندلی سرنشین جلو ۴ حالته برقی

گرمکن صندلی جلو

روکش صندلی چرم

ایزوفیکس صندلی

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

رقبای هایما s8

هایما S8 در بازار شلوغ کراس اوورهای متوسط، رقبای سرسختی از شرکت‌های مختلف مثل کرمان موتور، مدیران خودرو و … دارد. از مهم‌ترین رقبای این خودرو می‌توان به لاماری ایما، تیگو ۷ پرو و فیدلیتی اشاره کرد.

با این حال، طراحی جذاب، فضای داخلی جادار و مشخصات فنی قابل قبول، این خودرو را به رقیبی جدی برای این خودروها تبدیل کرده است. اگر ایران خودرو با قیمت‌گذاری مناسب و ارائه نسخه‌های فول‌آپشن بتواند از پتانسیل‌های S8 به خوبی بهره‌برداری کند، قطعا موفقیت آن در بازار تضمین خواهد شد.

قیمت هایما s8 پلاس و نمایندگی‌ها

اگر قصد خرید هایما S8 را دارید، باید به این نکته توجه کنید که نمایندگی این خودرو در داخل کشور شرکت ایران خودرو است. قیمت این خودرو نیز در حال حاضر بین ۱.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تا ۱.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان متغیر خواهد بود.

استعلام و تسویه بدهی خودرو برای فروش خودرو

حرف آخر

در این مطلب از آیتول به معرفی یکی از کراس اوورهای جدید و خوش‌ساخت موجود در بازار ایران یعنی هایما S8 پرداختیم. این خودرو تولید کمپانی هایما چین، در ایران به نمایندگی شرکت ایران خودرو عرضه می‌شود. مشخصات فنی قابل توجهی که این خودرو دارد، در کنار امکانات و آپشن‌های جذاب آن باعث شده‌اند تا هایما S8 محبوبیت قابل توجهی در بازار ایران پیدا کند.