لاماری یکی از محصولات جدید در بازار خودرو ایران و از کراس اوورهای جذاب و مدرن است که توانسته به سرعت نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. اگر قصد دارید برای خرید این خودرو اقدام کنید، مانند مراحل ثبت نام ایران خودرو، ثبت نام خودرو لاماری نیز به صورت آنلاین انجام می‌شود و می‌توانید این ماشین را از این طریق خریداری کنید. در صورتی که علاقه‌مند هستید تا این خودرو را سفارش دهید، با ما در این مطلب از آیتول همراه باشید تا شما را با نحوه ثبت نام خودرو لاماری آشنا کنیم.

بررسی خودرو لاماری برای ثبت نام

در ارتباط با مشخصات لاماری باید بگوییم که این خودرو به عنوان کراس اوور کامپکت شهری با ظاهری مدرن و نوین پا به عرصه رقابت گذاشته است. خودرو لاماری ایما با بهره‌گیری از پیشرانه‌ای قدرتمند و مجهز به سیستم توربو شارژر و پاشش مستقیم سوخت (GDI)، رقیبی سرسخت برای دیگر خودروهای حاضر در بازار خواهد بود.

استفاده از سیستم GDI در شرایطی که کیفیت سوخت تولیدی در کشور پایین است، امکان دارد در بلندمدت مشکلاتی را به همراه داشته باشد. با این‌حال، این سیستم به همراه توربوشارژر، چاره‌ای برای خودروسازان داخلی جهت افزایش قدرت محصولات است؛ در شرایطی که رقبای شرقی به پیشرانه‌های ۱.۵ لیتری تکیه کرده‌اند.

نکته قابل توجه، کسب استاندارد آلایندگی یورو ۵ توسط پیشرانه لاماری ایماست که در نوع خود قابل تحسین است. لاماری ایما با اتکا به پیشرانه قدرتمند خود، توان و گشتاوری قابل توجه را به راننده ارائه می‌دهد. این توان از طریق گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ۷ سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. استفاده از گیربکس‌های دو کلاچه در مقایسه با گیربکس‌های اتوماتیک سنتی، به رانندگی حس اسپرت و چابکی بیشتری می‌بخشد.

آخرین اطلاعیه ثبت نام لاماری

ثبت نام لاماری

ثبت نام لاماری ایما هیبرید (تیر ۱۴۰۳)

آخرین اطلاعیه مربوط به خودرو لاماری ایما هیبرید (HEV) در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی منتشر شده است. بر این اساس متقاضیان می توانند طبق اطلاعیه شماره ۳ در تاریخ ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۳ برای ثبت درخواست خودروی لاماری ایما هیبرید در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اقدام کنند.

فرآیند ثبت نام از ۱۹ تا ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۳ و به صورت اینترنتی صورت می گیرد و افراد واجد شرایط می توانند برای افتتاح حساب وکالتی نزد بانک های منتخب و انجام امور مرتبط اقدام و درخواست خود را ثبت کنند. بر اساس آخرین اطلاعیه ثبت نام لاماری، شرایط پیش‌فروش جدید این خودرو به شرح زیر است:

 

مبلغ نهایی(تومان)

مبلغ پیشپرداخت (تومان) موعد تحویل جریمه دیرکرد روش پرداخت نوع خودرو  

مدل

۱.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۳ ماه ۱۲% نقدی هیبرید لاماری ایما

با توجه به شرایط پیش‌فروش خودرو لاماری، شما می‌توانید به راحتی برای خرید این خودرو اقدام کنید.

شرایط ثبت نام خودرو لاماری

نحوه ثبت نام لاماری

اگر قصد ثبت نام مدیران خودرو، ایران خودرو، سایپا و … را دارید، یکی از مهم‌ترین مواردی که باید برای خرید وسیله نقلیه به آن توجه کنید، بررسی شرایط ثبت نام خودرو است. در ارتباط با شرایط ثبت نام قرعه کشی لاماری باید بگوییم که شرایط ثبت نام این خودرو به‌طور مرتب از سوی شرکت آرین موتور، نماینده رسمی این برند در ایران، اعلام می‌شود. از مهم‌ترین شرایط خرید این ماشین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن حداقل سن ۱۸ سال
  • عدم دریافت خودرو از طریق طرح‌های فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش‌های ۱۲ ماه گذشته
  • ارائه گواهینامه رانندگی
  • عدم مالکیت پلاک شخصی در ۴۸ ماه گذشته
  • واریز وجه به‌موقع طبق اعلام شرکت

لازم به ذکر است که متقاضیان باید دارای حساب وکالتی در یکی از بانک‌های مورد تایید سامانه باشند. همچنین ثبت‌نام فقط یک بار و برای یک خودرو امکان‌پذیر است. متقاضیانی که در ۶ ماه گذشته در قرعه‌کشی خودروهای وارداتی موفق به اخذ خودرو شده‌اند، امکان ثبت‌نام در این طرح را ندارند. متقاضیان باید مبلغ پیش‌پرداخت را زمان ثبت‌نام به‌طور کامل واریز کنند. موعد تحویل خودرو نیز ۳ ماه پس از تاریخ ثبت‌نام است.

مهلت ثبت نام لاماری ایما

اگر قصد دارید تا از طریق سایت ثبت نام خودرو لاماری، این خودرو را بخرید، باید بدانید که شروع ثبت‌نام این خودرو از ۱۹ تا ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۳ است. البته ممکن است در ماه‌های آینده باز هم ثبت‌نام این خودرو انجام گیرد؛ در این صورت زمان ثبت نام لاماری ارین موتور اعلام خواهد شد. در ماه‌های گذشته ثبت نام لاماری طرح مادران انجام گرفت که در تیر ماه چنین طرحی از سوی شرکت ارین موتور اعلام نشد.

نحوه ثبت نام لاماری در سایت

اگر بخواهیم شما را با نحوه ثبت نام خودرو لاماری آشنا کنیم، باید بگوییم که ثبت نام لاماری از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو به آدرس https://saleauto.ir/ انجام می‌شود. البته لازم به ذکر است که برای ثبت نام در این سامانه، ابتدا باید در پورتال ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس https://www.iran.gov.ir ثبت‌نام کنید و سپس با ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو، اقدامات لازم را برای ثبت نام لاماری انجام دهید.

در این مطلب از آیتول شما را با ثبت نام خودرو لاماری آشنا کردیم و به نحوه خرید این خودرو پرداختیم. همان‌طور که مشاهده کردید، ثبت‌نام این خودرو از ۱۹ تا ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۳ بود و امکان ثبت نام آن با مراجعه به سامانه یکپارچه فروش خودرو وجود داشت.