ثبت نام شرکت پارس خودرو، غالبا مورد استقبال زیاد مشتریان واقعی در بازار قرار گرفته و به محض اعلام ثبت نام محصولات پارس خودرو در سامانه ثبت نام خودرو، افراد بسیاری اقدام به شرکت در این طرح می‌کنند. از جمله پرفروش‌ترین محصولات پارس خودرو، می‌توان به ساندرو اتوماتیک، ساندرو استپ وی، تندر، برلیانس و … اشاره داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به طرح‌های فروش و ثبت نام پارس خودرو داشته باشیم.

استعلام و تسویه بدهی خودرو برای فروش خودرو

آخرین اخبار ثبت نام پاس خودرو

فراخوان پیش فروش محصولات پارس خودرو در مرداد ماه ۱۴۰۳

آخرین فراخوان شرکت پارس خودرو مربوط به پیش فروش تعدادی از محصولات آن در مرداد ماه ۱۴۰۳ است. بر طبق این فراخوان مبنی بر پیش فروش محصولات سایپا و پارس خودرو، محصولاتی همچون ساینا اس، کوییک و سهند S عرضه می شوند و متقاضیان می توانند برای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در این طرح ثبت نام کنند. بعلاوه خودروی کوییک ویژه متقاضیان عادی، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نیز قابل تهیه است. ثبت نام از تاریخ ۳ مرداد ماه آغاز می شود و زمان تحویل خودروهای یاد شده از آذر تا اسفند ماه سال جاری خواهد بود.

جدول شرایط پیش فروش

نوع خودرو

مبلغ علی الحساب پیش پرداخت (ریال)

قیمت خودرو

زمان تحویل

ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه

۱.۷۲۵.۰۰۰.۰۰۰

قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قراداد مشتریان

بهمن و اسفند ۱۴۰۳

کوییک  GX-L با ترمز ESC

۱.۸۶۵.۰۰۰.۰۰۰

دی الی اسفند ۱۴۰۳

سهند – S

۲.۲۷۸.۰۰۰.۰۰۰

کوییک  GXR-L با ترمز ESC

۱.۹۲۴.۰۰۰.۰۰۰

آذر الی اسفند ۱۴۰۳

فراخوان پارس خودرو در خرداد ماه ۱۴۰۳

فراخوان شرکت پارس خودرو، به طرح تبدیل رنو و برلیانس در خرداد ماه امسال یعنی ۱۴۰۳؛ مربوط می‌شود. در این فراخوان، برای آن دسته از متقاضیان که دعوتنامه خودرو را دریافت کرده باشند، طرح تبدیل مطابق چیزی که در زیر آمده، ارائه شده است. در این طرح خبری از فروش اقساطی محصولات پارس خودرو نیست و در صورتی که خبری در این خصوص منتشر شود، در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

شرایط و قیمت فروش محصولات پارس خودرو

واردات گروه پارس خودرو از محصولات برند نیسان

با توجه به اخبار منتشر شده در آذر ماه سال ۱۴۰۲، شرکت پارس خودرو، برای واردات برخی از محصولات نیسان اقدام کرده است. به ویژه نیسان سیلفی فیس لیفت ۲۰۲۳، در این گروه از محصولات قرار دارد. همین طور تیدا ۲۰۲۳ نیز در شمار لیست واردات پارس خودرو، قرار دارد. البته با نگاهی به لیست ثبت نام معین خودرو، می‌توان نسبت به خرید و ثبت نام خودروهای مختلف وارداتی از این گروه نیز اقدام کرد.

آذر ماه ۱۴۰۲، موعد فراخوان خودرو زوتی

برای آن دسته از متقاضیان که پیش‌تر نسبت به ثبت نام پارس خودرو، برای خودروی زوتی اقدام کرده بودند، فراخوان تکمیل وجه در آذر ماه ۱۴۰۲، صادر شد. مطابق این فراخوان، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آدرس saipa.iranecar.com، برای ثبت نام سایپا، نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام زوتی و همین طور واریز وجه، اقدام کنند. لازم به ذکر است که پیش از این در آبان ماه ۱۴۰۲، واردات زوتی از سوی پارس خودرو انجام شده و شماره گذاری آن نیز صورت گرفت.

نوع خودرو

قیمت خودرو (ریال)

رنگ قابل عرضه

موعد تحویل

Zotye DL5

۱۰،۵۹۹،۶۳۰،۰۰۰

سفید

۳۰ روزه

فراخوان خودرو زوتی

آبان ماه ۱۴۰۲؛ فراخوان پیش فروش زوتی

شرایط فروش پارس خودرو برای زوتی، در آبان ماه ۱۴۰۲، اعلام شد. به این ترتیب آن دسته از افرادی که پیش از این در اسفند ماه سال ۱۴۰۱، در سامانه یکپارچه خودرو، ثبت نام کرده و در مهر ماه ۱۴۰۲، خودروی زوتی DL5 را به عنوان خودروی انتخابی خود، برگزیده باشند، امکان تکمیل ثبت نام در آغاز آبان ماه ۱۴۰۲ را دارند.

نوع خودرو

مبلغ علی الحساب پیش پرداخت (ریال)

رنگ قابل عرضه

موعد تحویل

Zotye DL5

۷.۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰

سفید

۹۰ روزه

لازم به ذکر است که قیمت اعلام شده، به عنوان پیش پرداخت بوده و قیمت نهایی خودرو، مطابق نرخ روز خواهد بود.

فروش زوتی

در مهر ماه ۱۴۰۲ بود که محمد علی تیموری، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، در خصوص ۱۰۰۰ دستگاه واردات خودروی زوتی به کشور خبر داد. مطابق صحبت‌های محمد علی تیموری، پس از قیمت گذاری قطعی این خودروها، سامانه برای ثبت نام آن‌ها باز شده و متقاضیان امکان خرید را پیدا خواهند کرد. با توجه به تقاضای بالای مصرف کنندگان واقعی بازار برای ثبت نام خودرو، اعم از ثبت نام ایران خودرو یا سایپا و پارس خودرو، به نظر می‌رسد که تقاضا برای خودروی زوتی وارداتی نیز بالا باشد.

به طور کلی ثبت نام خودرو وارداتی در سال‌های اخیر، طرفداران زیادی داشته و خودروهایی که به لحاظ استانداردهای ۸۵ گانه، ملاحظات لازم را داشته باشند، مجوز شماره گذاری را دریافت خواهند کرد.

خرداد ماه ۱۴۰۱، فراخوان رنو و برلیانس

برای آن دسته از افرادی که حواله رنو و برلیانس را در اختیار دارند، طرح فراخوان از روز ۲۶ خرداد ماه، پنج شنبه فعال شده است و می‌توانند به نمایندگی‌های سایپا، مراجعه داشته باشند. لازم به توضیح است که طرح مزبور، متعلق به افراد و مشتریانی است که دعوت نامه تکمیل وجه ما به التفاوت برای آن‌ها، صادر نشده یا این که تعهدات آماده تخصیص داشته باشند. این گروه از مشتریان می‌توانند نسبت به درخواست خود، یکی از مدل‌های خودروی ساینا یا کوییک آر جدید را مطالبه کنند.

توقف تولید تندر و ساندرو

فراخوان رنو و برلیانس

با توقف برجام، امکان تولید مجدد محصولات رنو در کشور وجود نداشته و از این روی در شهریور ۱۴۰۰، مدیر فروش و بازاریابی سایپا، باقری، نسبت به طرح تبدیل محصولات رنو به محصولات پارس خودرو، خبر داد. حتی چنین گفته شد که در صورت احیای برجام و امکان شروع مجدد تولیدات تندر و ساندرو، به دلیل نداشتن استانداردهای لازم، امکان دریافت مجوز شماره گذاری، نخواهد بود.