اگر قصد خرید خودرو داشته باشید، با کمی جستجو در اینترنت و فضای مجازی با انواع مختلفی از شرکت‌های واردکننده خودرو روبرو می‌شوید که انتخاب معتبرترین شرکت برای شما سخت خواهد بود. از این رو توصیه می‌کنیم سابقه و آمار واردات شرکت‌های مورد نظر را تحت بررسی قرار دهید تا در نهایت بتوانید بهترین شرکت را برای خرید و ثبت‌نام خودرو خود بیابید. 

یکی از این شرکت‌های معتبر، معین خودرو نام دارد که با بررسی شرایط ثبت نام معین خودرو متوجه می‌شوید یکی از مجرب‌ترین شرکت‌ها در حوزه مورد نظر است. ثبت نام شرکت معین خودرو کار خیلی سختی نیست و زمان زیادی از شما نمی‌گیرد. با این وجود قبل از ثبت نام معین خودرو ایرانیان توصیه می‌کنیم شرایط فروش آن را مورد ارزیابی قرار دهید و در صورتی که با شرایط و بودجه شما همخوانی داشت برای خرید خود دست به کار شوید. 

آخرین اخبار مربوط به ثبت نام شرکت معین خودرو 

شرایط فروش معین خودرو

در حال حاضر، شرکت معین خودرو به دلیل ورود هزار دستگاه ماشین آمادگی خود را برای ثبت‌نام متقاضیان اعلام کرده است. مراحل ترخیص خودروهای وارداتی این شرکت تا حدودی به اتمام رسیده و حداقل ۷۰۰ دستگاه در حال حاضر براساس شرایط فروش معین خودرو در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. 

این شرکت در جاده مخصوص کرج مرکزی احداث شده که به کارواش و سایر خدمات نیز مجهز است و حتی ظرفیت آن به ۲۰۰۰ دستگاه می‌رسد. شما بعد از ثبت نام شرکت معین خودرو و دریافت این ماشین‌ها می‌توانید از خدمات پس از فروش خودروها بهره‌مند شوید.

این شرکت امکان ثبت‌ نام برای خرید خودروهای بنزینی و هیبریدی را برای متقاضیان ایجاد می‌کند و تعداد بسیاری از ماشین‌های به روز در سبد واردات آن وجود دارند. 

جدیدترین فراخوان شرکت معین خودرو 

شرایط فروش آئودی Q5 برقی (تیر ۱۴۰۳)

خبر خوش برای طرفداران آئودی Q5 ای ترون، شرکت معین خودرو ایرانیان، شرایط فروش این کراس اور برقی محبوب را اعلام کرد. اگر در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی برای خرید آئودی Q5 ای ترون پیش‌ثبت نام کرده‌اید و جزو منتخبین قرار گرفته‌اید، این فرصت را از دست ندهید.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اولویت خود را روی آئودی Q5 ای ترون گذاشته‌اند و مشمول فراخوان می‌شوند، می‌توانند نسبت به تکمیل ثبت نام و پرداخت وجه اقدام نمایند. اطلاعات تکمیلی و زمان دقیق آغاز ثبت نام نهایی به زودی از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی و همچنین وب سایت شرکت معین خودرو ایرانیان اطلاع‌رسانی خواهد شد. شما می توانید همین حالا به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مراجعه کنید و از جزئیات بیشتر و زمان آغاز ثبت نام نهایی مطلع شوید.

نام خودرو مبلغ علی الحساب مبلغ قابل پرداخت موعد تحویل
آئودی Q5 ای ترون ۳,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰ ۹۰ روز کاری

ثبت نام انواع خودرو وارداتی (اردیبهشت ۱۴۰۳)

جدیدترین خبری که در خصوص شرکت معین خودرو منتشر شده است، مربوط به واردات ۷۰۰ دستگاه خودرو  در یک هفته می باشد که مربوط به اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است. به این ترتیب می توانید برای خرید انواع خودروهای وارداتی این شرکت اقدام کنید. معین خودرو از برترین شرکت ها در زمینه واردات خودرو است و حتی برای بهبود فرایند تحویل، مرکز جدیدی در جاده مخصوص کرج راه اندازی کرد.

افراد متقاضی برای خرید خودروهای به روز و خارجی می‌توانند به منظور ثبت نام خودرو وارداتی به سراغ شرکت معین خودرو بروند. این شرکت به یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان ماشین تبدیل شده که انواع مختلفی از خودروهای بنزینی و برقی را به کشور وارد کرده و در معرض فروش قرار داده است. 

از این رو اگر شما نیز قصد دارید خودروهای وارداتی بخرید، می‌توانید شرایط فروش معین خودرو را بررسی کنید و در صورتی که با بودجه شما همخوانی داشت برای خرید نهایی خود دست به کار شوید. از آنجایی که معین خودرو نماینده برند نیسان در کشور ایران است، شما می‌توانید برای خرید هر یک از خودروهای وارداتی نیسان در سامانه ثبت نام خودرو این شرکت اطلاعات خود را بارگذاری کنید. 

معین خودرو در محل اصلی واقع در کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص در حال راه اندازی مرکز خدمات پس از فروش جامع برای خودروهای وارداتی است. معین موتور تا کنون تویوتا کرولا و لوین را در مدل های بنزینی و هیبریدی وارد کشور کرده است. همچنین هوندا وزل بنزینی و نسخه برقی این خودرو (e:ns1) نیز در سبد وارداتی های این شرکت به چشم می خورد.

زمان بندی ثبت نام معین خودرو 

زمان‌بندی مربوط به ثبت نام معین خودرو برای دریافت خودروهای وارداتی مشمول کسانی می‌شود که در اسفند سال قبل مبلغ خودرو را در اختیار سامانه یکپارچه خودرو قرار داده و انسداد مال انجام داده‌اند. کسانی که پول خود را در تاریخ ذکر شده بلوکه کرده‌اند، می‌توانند در زمان‌بندی جدید نیز شرکت کنند. 

این زمان‌بندی علاوه بر اینکه شامل افراد متقاضی خرید خودروهای وارداتی معین خودرو می‌شود، بلکه با شرایط ثبت نام ایران خودرو نیز مطابقت دارد؛ زیرا در این زمان‌بندی ۲ خودرو هیوندای برقی معین خودرو و لونا برقی ایران خودرو قابل ثبت نام و خریداری هستند.

زمان تحویل خودروهای معین خودرو

 

خرید خودروهای وارداتی معین خودرو

به هنگام ثبت نام شرکت معین خودرو، متقاضیان اطلاعات کاملی از زمان تحویل دریافت می‌کنند که به طور معمول حداقل یک ماه بعد از ثبت نام نهایی و واریز وجه تخمین زده شده است. ناگفته نماند معین خودرو تمام سعی خود را به کار برده تا خودروهای ثبت‌نام شده را زودتر از موعد، تحویل خریداران دهد. 

تویوتاهای وارداتی معین خودرو با قیمت‌های متفاوت و امکانات گسترده برای ثبت‌نام افراد مهیا شده‌اند و معین خودرو قصد دارد اولین تویوتا را زودتر از زمان مورد نظر به فرد متقاضی تحویل دهد. 

شرایط ثبت نام شرکت معین خودرو

خرید خودروهای وارداتی معین خودرو و ثبت نام در این شرکت با شرایط ویژه‌ای همراه است که اولین آن مربوط به گواهینامه شخص متقاضی خواهد بود. به عبارت دیگر تنها افرادی می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند که گواهینامه دارند. 

در ضمن فرد متقاضی خودروهای معین خودرو نباید در طول ۴۸ ماه اخیر در سایر شرکت‌های وارداتی یا سازمان‌های تحویل خودرو ثبت‌نام کرده باشد. داشتن پلاک انتظامی نیز می‌تواند مانعی برای تکمیل مراحل ثبت‌ نام شرکت معین خودرو محسوب شود. 

علاوه بر گواهینامه و سایر موارد ذکر شده، فرد متقاضی باید مبلغ تعیین شده را در یک حساب وکالتی بلوکه کند. این مبلغ تا زمان تحویل خودرو باید در این حساب مشخص‌شده مسدود باقی بماند.

قیمت‌ها و پیش پرداخت‌های شرکت معین خودرو 

متقاضیان خرید خودروهای معین خودرو برای تکمیل مراحل ثبت نام خود باید به لیست قیمت‌ها، پیش پرداخت‌ها و نحوه پرداخت هزینه خودروها توجه کنند. به طور معمول برای تکمیل مراحل ثبت نام شرکت معین خودرو، فرد متقاضی باید مبلغ تعیین شده را در یک حساب وکالتی بلوکه کند و همچنین در زمان تحویل خودرو هزینه آن را به طور کامل بپردازد.

مدل خودرو

قیمت (تومان) پیش پرداخت (تومان)

هوندا وزل 

۲۰۳۵۹۰۰۰۰۰

۵۰۰۰۰۰۰۰۰

تویوتا کرولا ۲۰۱۵۸۰۰۰۰۰

۵۰۰۰۰۰۰۰۰

بیشتر خودروهای برقی وارداتی این شرکت لیزینگ معتبر، حدود ۲۴۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان ارزش دارند که افراد متقاضی باید به هنگام ثبت نام ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان را در حساب وکالتی خود بلوکه کنند و به هنگام تحویل خودرو نیز تمام هزینه‌های مربوطه را بپردازند. 

در واقع فرد متقاضی باید هزینه خودرو و تمام هزینه‌های مربوط به ورود گمرک را پرداخت کند. برای مثال فرد خریدار هزینه‌های مربوط به عوارض، تعویض پلاک، مالیات و حقوق گمرکی یا مابقی هزینه‌ها را باید به هنگام تحویل خودرو به طور کامل بپردازد.

سخن آخر 

شرکت معین خودرو یکی از پیشتازان در زمینه واردات ماشین است که متقاضیان خرید خودروهای این شرکت می‌توانند در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی ثبت‌نام کنند و بعد از موعد مشخص شده طی ۹۰ روز خودرو مورد نظر خود را تحویل بگیرند. دریافت خودرو وارداتی معین خودرو باید براساس شرایط مشخص شده و مرحله به مرحله انجام شود. 

این شرکت وارداتی در حال ترخیص خودروهای تویوتا است و طرح‌های فروش مناسبی در اختیار افراد متقاضی قرار می‌دهد. بنابراین اگر شما نیز به خرید این خودروها علاقه دارید، می‌توانید به صورت آنلاین اطلاعات کاملی در این مورد کسب کنید و سپس برای ثبت نام خود دست به کار شوید.