مالیات نقل و انتقال خودرو

عوارض خودرو ،خلافی خودرو ،بیمه

خلافی خودرو

استعلام و پرداخت خلافی خودرو

بیمه شخص ثالث خودرو

شخص ثالث ، بدنه ، شخص ثالث موتور سیکلت

باتری خودرو

خرید انواع باتری، نصب رایگان

ثبت نام آریزو ۵ (شرایط فروش نقد و اقساط و مهلت ثبت نام)

ثبت نام آریزو 5
ثبت نام خودرو

آریزو ۵ (MVM Arrizo 5) یکی از خودروهای پرفروش و جوان‌پسند مدیران خودرو به حساب می‌آید که موتور قوی ۱۵۰۰ سی‌سی دارد و محصولی کم‌مصرف است. این خودرو برای اولین بار در سال ۱۳۹۶ از سوی گروه مدیران خودرو به کشور وارد شد و نوع اسپرت آن نیز در ابتدای سال ۱۴۰۲ توانست توجهات را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی آریزو ۵ می‌پردازیم و نگاهی کوتاه به برنامه‌های فروش اخیر آن خواهیم داشت.

استعلام و تسویه بدهی خودرو برای فروش خودرو

بررسی آریزو ۵

آریزو ۵ نوعی سدان کامپکت از شرکت چری است که در دو نسل به بازار ایران عرضه شد. نسل اول این خودرو با موتور ۱.۵ لیتری و گیربکس‌های دستی و اتوماتیک CVT به بازار آمد. نسل دوم آن نیز به موتور ۱.۵ لیتری توربو و گیربکس ۷ سرعته CVT مجهز شده است. هر دو نسل آریزو ۵ از نظر ظاهری به یکدیگر شباهت دارند؛ اما نسل دوم از طراحی مدرن‌تر و اسپرت‌تر بهره می‌برد.

از نظر فنی نیز نسل دوم آریزو ۵ به دلیل استفاده از موتور توربو، قدرتمندتر از نسل اول است. این خودرو می‌تواند در ۹.۵ ثانیه از ۰ به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. آریزو ۵ در مجموع سدان کامپکت با ارزش خرید بالا محسوب می‌شود. این خودرو فضای کابین جادار، امکانات رفاهی مناسب و طراحی ظاهری زیبایی دارد. مصرف سوخت آن نیز اقتصادی و قیمت آن در مقایسه با رقبای هم‌کلاس، مناسب است.

شرایط ثبت نام آریزو ۵

شرایط ثبت نام آریزو 5

درست مانند مراحل ثبت نام ایران خودرو، شرایط ثبت نام مدیران خودرو برای آریزو ۵ نیز در دوره‌های مختلف اعلام شده است. بدیهی است که با توجه به اطلاعیه فروش آریزو ۵، مدل ثبت‌نام در فرمت‌های نقدی، اقساطی و… مشخص خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وب‌سایت مدیران خودرو مراجعه کنید. ثبت نام محصولات مدیران خودرو نیز از طریق همین وب‌سایت انجام می‌گیرد و در مراحل بعدی باید برای تکمیل وجه و همین‌طور تحویل خودرو به نمایندگی‌های این گروه مراجعه کنید.

آخرین اطلاعیه ثبت نام آریزو ۵

آخرین اطلاعیه های ثبت نام آریزو 5

فروش اقساطی آریزو ۵ آبان ۱۴۰۲

در آبان ماه ۱۴۰۲، آریزو ۵ توربو اسپرت یا همان FL در قالب فروش اقساطی از سوی مدیران خودرو به متقاضیان عرضه شد. این برنامه فروش از ۸ام آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و خودرو آریزو ۵ اف ال با حداقل پیش‌پرداخت ۵۰ درصد و قیمت نهایی خودرو ۱۰.۹۱۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال به فروش رسید. لازم به ذکر است که نرخ سود تسهیلات، معادل ۲۳ درصد خواهد بود.

فروش خودرو آریزو ۵ خرداد ۱۴۰۲

درباره متقاضیان خرید خودرو آریزو ۵ توربو که در مرحله اول فروش سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی آن‌ها در اولویت‌بندی قرار گرفته است، امکان تکمیل ثبت‌نام از ۳۰ام اردیبهشت ماه تا ۱ام خرداد ماه فراهم شد. این افراد باید به یکی از نمایندگی‌های مدیران خودرو مراجعه کنند. در این مرحله قیمت خودرو ۱ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان اعلام شد و سود انصراف یا تاخیر، ۱۲ درصد بود.

ثبت نام آریزو ۵ فروردین ۱۴۰۲

یکی از دوره‌های ثبت‌نام آریزو ۵ به فروردین ماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد. در این دوره برندگان قرعه‌کشی فروش مرحله اول یکپارچه برند چری، از تاریخ ۲۹ام فروردین ماه تا ۶ اردیبهشت ماه امکان ثبت‌نام و تکمیل وجه و مدارک را داشتند. بدیهی است که پس از به پایان رسیدن این دوره، امکان تکمیل ثبت‌نام برای متقاضیان امکان‌پذیر نبود و وقتی برخی در این دوره انصراف دادند، ظرفیت جدید برای متقاضیان دیگر آزاد شد.

مهلت ثبت نام آریزو ۵

مهلت ثبت نام خودرو در هر مرحله ثبت نام مدیران خودرو اعلام می‌شود و معمولا طی مدت چند روز به پایان می‌رسد. بدیهی است که متقاضیان خرید این خودرو چری باید اقدامات لازم را در مهلت تعیین‌شده انجام دهند تا فرصت به پایان نرسد.

01اختلاف قیمت آریزو 5 ثبت نامی با قیمت بازار چقدر است؟

بستگی به قیمت روز بازار، معمولا اختلاف قیمت قابل توجه و جذابی بین ثبت‌نام خودرو و نرخ بازار وجود خواهد داشت.

02برای ثبت‌نام چه مدارکی لازم است؟

برای ثبت‌نام خودرو به مدارک هویتی متقاضی، شماره موبایل به نام متقاضی و … نیاز است.

03برای ثبت نام آریزو چقدر پول بلوکه می‌شود؟

مقدار پول بلوکه‌شده برای ثبت نام آریزو 5 با توجه به برنامه فروش تعیین می‌شود.

04برای ثبت‌نام چقدر پول لازم است؟

برای ثبت نام آریزو 5 به مبلغی پیش‌پرداخت (معمولا به اندازه 50 درصد مبلغ کل خودرو) نیاز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و مربوط به شرکت کیان افق هیربد است.