فونیکس FX، شاسی بلند لوکس جدید شرکت مدیران خودرو، با ظاهری مدرن، کابین جادار و امکانات رفاهی فراوان، به یکی از محبوب‌ترین خودروهای بازار ایران تبدیل شده است. در صورتی که علاقه‌مند به ثبت نام فونیکس fx هستید، با ما در این مطلب همراه باشید تا شما را با نحوه ثبت نام فونیکس fx پریمیوم آشنا کنیم و درباره آن اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

آخرین اطلاعیه ثبت نام فونیکس FX

ثبت نام فونیکس fx

بر اساس آخرین اطلاعیه ثبت نام فونیکس FX که در تیر ماه منتشر شده است، منتخبین ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو می‌توانند بر اساس کد ملی خود، از تاریخ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ که تاریخ ثبت نام فونیکس fx است، با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت مدیران خودرو، اقدامات لازم را برای تکمیل فرآیند ثبت نام خودرو انجام دهند و مراحل ثبت نام فونیکس fx مدیران خودرو را طی کنند. بر اساس اطلاعیه ثبت نام مدیران خودرو با شرایط زیر می‌توانید برای خرید این ماشین اقدام کنید:

شرایط ثبت نام فونیکس FX

مدل

فونیکس FX Premium

مبلغ خودرو (ریال)

۱۹.۶۶۷.۰۰۰.۰۰۰

رنگ‌ها

مشکی، نوک مدادی

پیشپرداخت منعطف

حداقل ۵۰%

تسهیلات منعطف

حداکثر ۵۰%

 

مدت اقساط و

نرخ سود تسهیلات

۱۲ ماهه ۲۳ درصد

۲۴ ماهه ۲۳ درصد

۳۶ ماهه ۲۳ درصد

۴۸ ماهه ۲۳ درصد

۶۰ ماهه ۲۳ درصد

سود انصراف و تاخیر (سالیانه)

۱۲ درصد

زمان تحویل

۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه و تایید اعتباری

شرایط ثبت نام فونیکس FX

آخرین اخبار ثبت نام فونیکس fx

مدتی است که ثبت نام انواع ماشین مانند ثبت نام ایران خودرو، مدیران خودرو، سایپا و … به صورت منسجم در پلتفرمی به نام سامانه یکپارچه خودرو صورت می‌گیرد. شرایط ثبت نام فونیکس FX در این سامانه به شرح زیر است:

  • داشتن کد ملی و شماره تلفن همراه به نام متقاضی
  • عدم مالکیت پلاک شخصی در ۴۸ ماه گذشته
  • عدم واگذاری خودرو به سایرین در ۲۴ ماه گذشته
  • نداشتن سابقه سفته یا چک برگشتی
  • واریز وجه به حساب وکالتی در زمان‌های اعلام‌شده
  • عدم ثبت‌نام در سایر طرح‌های فروش خودرو در ۶ ماه گذشته

با داشتن این شرایط می‌توانید بدون مشکل برای ثبت نام فونیکس FX اقدام کنید.

مهلت ثبت نام فونیکس FX

بر اساس آخرین اطلاعیه، مهلت ثبت نام خودرو فونیکس FX از دوشنبه مورخ ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ آغاز شد. همچنین انتظار می‌رود که در ماه‌های دیگر نیز شاهد ثبت‌نام این خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو باشیم. در واقع، می‌توان انتظار داشت که شرکت مدیران خودرو در ماه‌های آتی تاریخ بعدی ثبت نام فونیکس FX را اعلام کند.

نحوه ثبت نام فونیکس FX

در حال حاضر، ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو برای خودروهای داخلی و وارداتی صورت می‌گیرد. برای ثبت‌نام در این سایت باید به آدرسhttps://esalecar.ir/  بروید. سپس در نوار بالا سمت چپ صفحه، روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید. در گام بعدی با وارد کردن اطلاعات خود مثل کد ملی، وارد سامانه شوید.

برای ثبت‌نام لازم است که در این مرحله، اطلاعات خود را تکمیل کنید و آن‌ها را به‌طور کامل و صحیح در محل مربوطه بنویسید. از جمله اطلاعاتی که باید در این سامانه درج شوند، می‌توان به نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره تلفن همراه، آدرس محل سکونت و … اشاره کرد. پس از تکمیل اطلاعات و اسکن مدارک مورد نیاز، آن‌ها را در سامانه بارگذاری کنید. سپس می‌توانید برای ثبت نام خودرو مورد نظر خود اقدام کنید. به این ترتیب اطلاعیه‌های بعدی را دریافت خواهید کرد.

در این مطلب از وب‌سایت آیتول شما را با نحوه ثبت نام خودرو فونیکس FX آشنا کردیم. همان‌طور که گفتیم، آخرین اطلاعیه ثبت‌نام این خودرو که در تیر ماه منتشر شده به نحوی است که متقاضیان بتوانند از دوشنبه مورخ ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ برای خرید این ماشین در سامانه یکپارچه خودرو اقدام کنند.