مشتریان ارجمند بانک سرمایه می‌توانند برای ثبت‌نام محصولات ایران خودرو، حساب‌های خود را صرفاً با پرداخت ۱۳۰ میلیون تومان وکالتی نمایند. به گزارش روابط‌ عمومی بانک سرمایه، این بانک، با اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی، مشتریان ارجمند را قادر می‌سازد تا صرفاً با پرداخت ۱۳۰ میلیون تومان حساب‌های خود را وکالتی نمایند.

شایان ذکر است امکان استفاده از این اعتبار صرفا منوط به وکالتی نمودن حساب به صورت غیرحضوری می‌باشد. لذا مشتریان برای استفاده از  این اعتبار حساب خود را از طریق لینک زیر وکالتی نمایند: https://www.sbank.ir/web_directory/4210.html

تا کی مهلت داریم؟

زمان تعریف حساب وکالتی تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۵/۲۹ است.
مشتریان محترم ۴۸ ساعت پس از وکالتی نمودن حساب خود نزد بانک سرمایه می توانند جهت ثبت نام برای خرید محصولات ایران خودرو از تاریخ ۲۴ مرداد الی ۲ شهریور ۱۴۰۳ به سایت ایران‌خودرو به آدرس ikcosales.ir مراجعه نمایند.

اگر قصد ثبت نام خودرو دارید، نباید پلاکی با کد ملی شما فعال باشد. با سامانه آیتول می‌توانید پلاک‌هایی که با کد ملی شما فعال هستند را استعلام بگیرید.

آیتول یک سامانه جامع خدمات خودرو است که خدماتی مانند استعلام و پرداخت خلافی، نوبت دهی تعویض پلاک، استعلام عوارض آزادراهی،  پرداخت طرح ترافیک ، مالیات نقل و انتقال خودرو و صدها خدمت دیگر را ارائه می‌دهد.