مالیات نقل و انتقال خودرو

عوارض خودرو ،خلافی خودرو ،بیمه

خلافی خودرو

استعلام و پرداخت خلافی خودرو

بیمه شخص ثالث خودرو

شخص ثالث ، بدنه ، شخص ثالث موتور سیکلت

باتری خودرو

خرید انواع باتری، نصب رایگان

ثبت نام تارا بدون قرعه کشی (دستی و اتوماتیک ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)

ثبت نام تارا بدون قرعه کشی
اخبار نقل و انتقال خودرو

ثبت نام تارا اتوماتیک برای آن دسته از متقاضیانی که اسامی آن‌ها در اولولیت زمستان ۱۴۰۲ سامانه یکپارچه تخصیص خودرو قرار داشته، از دوم دی ماه ۱۴۰۲ میسر شده است. در این برنامه فروش با موعد تحویل متنوع، تارا اتوماتیک V4LX با رنگ‌های سفید، مشکی، آبنوس، تیتانیوم، آبی کبود و خاکستری عرضه می‌شود. همین‌طور مطابق چیزی که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، سه برنامه تحویل ۹۰ روزه در اردیبهشت ۱۴۰۳ و خرداد ۱۴۰۳ را در پیش داریم که هریک با نرخ پرداخت کامل و پیش‌پرداخت‌های به ترتیب ۲.۷۲۵.۷۳۸.۰۰۰ ریال و ۲.۳۸۵.۰۲۱.۰۰۰ ریال همراه هستند.

ثبت نام تارا بدون قرعه کشی ۱۴۰۲

پیش از این نیز در فراخوان فروش پاییزی، ثبت نام تارا اتوماتیک برای ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام شده بود. با این حساب انتظار می‌رود که در دوره‌های زمانی آتی نیز شاهد ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو برای این ماشین باشیم.

ثبت نام تارا بدون قرعه کشی

برای آن دسته از متقاضیان خرید خودرو تارا بدون قرعه کشی که تمایل به تحویل فوری خودرو دارند، شرکت در برنامه‌های تخصیص و عرضه خودرو تا تکمیل ظرفیت، مناسب‌تر است. در این شکل از فروش، خودروساز تعداد مشخصی خودرو را برای فروش تا تکمیل ظرفیت در نظر می‌گیرد و ثبت نام بدون قرعه کشی انجام خواهد شد. برنامه فروش برای خودروهای دیگر، به‌طور مثال ثبت نام هایما و… نیز به همین ترتیب خواهد بود.

ثبت نام تارا اتوماتیک

سامانه ثبت نام خودرو تارا

برای ثبت نام خودرو تارا باید ابتدا مطابق برنامه‌های فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ثبت‌نام کنید. متقاضیانی که اسامی آن‌ها در اولولیت‌های سامانه قرار بگیرد، می‌توانند پس از دریافت پیامک مربوط به خرید خودرو تارا، تکمیل ثبت نام خود و واریز وجه را در برنامه‌های فروش اعلامی انجام دهند.

استعلام و تسویه بدهی خودرو برای فروش خودرو

ثبت نام تارا در بورس

پیش از این ثبت نام تارا در بورس نیز انجام می‌شد که البته با مقداری تاخیر در تحویل خودرو همراه بود. در سال پیش ۵۰۰۰ دستگاه خودرو تارا با گیربکس معمولی در بورس کالا عرضه شد و متقاضیان توانستند با فرمول خرید خودرو از بورس کالا، تارا را از کارخانه تحویل بگیرند.

اگر قصد فروش خودرو قبلی خود را دارید، با سامانه آیتول می‌توانید عوارض شهرداری خودرو و مالیات نقل و انتقال خودرو خود را پیش از فروش استعلام بگیرید.

01اختلاف قیمت تارا ثبت نامی با قیمت بازار چقدر است؟

تفاوت قیمت درب کارخانه با بازار، به دلیل نوسانات بازار متغیر و معمولا عددی بیشتر از 100 میلیون تومان است.

02ثبت نام تارا کی شروع می‌شود؟

بسته به برنامه‌های فروش کارخانه خودروسازی ایران خودرو، ثبت نام جدید تارا آغاز خواهد شد.

03برای ثبت نام تارا چقدر پول بلوکه می‌شود؟

معمولا میزانی کمتر از 50 درصد قیمت خودرو، برای ثبت نام اولیه بلوکه خواهد شد.

04برای ثبت نام تارا چقدر پول لازم است؟

با در نظر گرفتن نوع طرح فروش، برای ثبت نام اولیه تارا بخشی از نرخ کلی آن یا درصورت فروش فوری و فوق‌العاده، تمام مبلغ خودرو نیاز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و مربوط به شرکت کیان افق هیربد است.