دو خودرو جدید ریسپکت و ریسپکت پرایم از سوی شرکت بهمن موتور تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در صورتی ‌که قصد دارید برای خرید این خودروها اقدام کنید، طرح‌های مختلفی برای ثبت‌نام در نظر گرفته شده‌ است که با توجه به دارا بودن شرایط این طرح‌ها، می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با نحوه ثبت نام ریسپکت و ریسپکت پرایم آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

استعلام و تسویه بدهی خودرو برای فروش خودرو

جدیدترین اطلاعیه ثبت نام ریسپکت و ریسپکت پرایم

شرایط فروش ریسپکت

فروش ریسپکت برای متقاضیان عادی و طرح جوانی (مرداد ۱۴۰۳)

شرکت بهمن موتور فروش خودرو رسپکت ۲ را برای متقاضیان عادی و طرح جوانی به صورت پیش ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ آغاز کرد. براساس این اطلاعیه پیش ثبت‌نام یک دستگاه از محصول ریسپکت تیپ ۲ در قالب طرح عادی و به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۲ و از طریق سایت شرکت بهمن موتور انجام می شود. لازم به ذکر است که اگر تعداد متقاضضیان از عرضه بیشتر باشد، قرعه کشی صورت خواهد گرفت

محصول کد محصول موعد تحویل تریم رنگ‌های قابل عرضه مدل محصول جریمه تاخیر (سالانه) سود مشارکت (سالانه) سود انصراف (سالانه)
ریسپکت تیپ ۲ KAYRSP01 ۳۰ روز کاری پس از واریز وجه و تکمیل پرونده مشکی سفید و مشکی بر اساس رنگ‌های موجود و بر اساس اولویت زمان واریز وجه توسط منتخبین ۱۴۰۳ %۳۰

قیمت این محصول پس از مجاز شدن متقاضی از سوی مراجع ذی‌صلاح و در زمان واریز وجه و بر اساس قیمت مصوب روز لحاظ خواهد شد. عرضه این محصول در دو مرحله انجام می شود.

  • مرحله اول: فرآیند پیش ثبت‌نام و ثبت درخواست متقاضیان، انجام قرعه‌کشی و صحت‌سنجی اطلاعات ثبت شده توسط متقاضیان و استعلام از سازمان‌های مربوطه
  • مرحله دوم: پس از انجام قرعه‌کشی و تهیه لیست منتخبین اصلی و رزرو و مشخص شدن متقاضیان واجد شرایط، فراخوان متقاضیان توسط شرکت بهمن موتور به منظور واریز وجه و انعقاد قرارداد صورت می‌پذیرد.

ثبت نام ریسپکت و ریسپکت پرایم (تیر ۱۴۰۳)

جدیدترین اطلاعیه ثبت نام ریسپکت و ریسپکت پرایم مربوط به تیر ۱۴۰۳ است. شرایط واگذاری نقدی خودرو ریسپکت پرایم به منتخبین سامانه یکپارچه اعلام شد. ثبت نام این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۴ تیر ماه ۱۴۰۳ آغاز شد و تا پایان روز جمعه ۸ تیرماه ادامه داشت. متقاضیان محترم برای ثبت‌نام می‌توانند در صورت واجد شرایط بودن در یکی از دو طرح زیر اقدام نمایند:

  • طرح جوانی جمعیت
  • طرح نوسازی خودرو فرسوده

البته موضوع مهم این است که احتمال دارد در آینده این خودروها در طرح‌های مختلفی مثل ثبت نام خودرو طرح مادران عرضه شوند. در ادامه درباره شرایط و ویژگی‌های طرح‌های فعلی صحبت خواهیم کرد.

شرایط فروش ریسپکت

ثبت نام ریسپکت پرایم

اگر قصد ثبت نام ریسپکت و ریسپکت پرایم را دارید، می‌توانید از طریق طرح‌های زیر برای خرید این خودروها اقدام کنید:

  • طرح جوانی جمعیت

امکان ثبت نام خودرو ریسپکت و ریسپکت پرایم در طرح جوانی وجود دارد. بر اساس شرایط پیش‌فروش می‌توانید این خودرو را در دو رنگ سفید و مشکی با تریم داخلی مشکی بخرید. موعد تحویل این خودرو ۳۰ روز پس از تکمیل مدارک در نظر گرفته شده و جریمه تاخیر آن سالانه ۳۰ درصد است.

  • طرح خودروهای فرسوده

در صورتی که خودرو فرسوده دارید، امکان خرید ریسپکت و ریسپکت پرایم بر اساس ثبت نام خودرو فرسوده نیز فراهم شده است. بر اساس اعلامیه ثبت نام بهمن موتور، شما می‌توانید این خودرو را از طریق طرح فرسوده در دو رنگ سفید و مشکی خریداری کنید. تحویل این خودرو ۳۰ روز پس از تکمیل مدارک انجام می‌شود. جریمه تاخیر آن نیز سالانه ۳۰ درصد است.

  • طرح عادی

در حال حاضر امکان خرید ریسپکت و ریسپکت پرایم با طرح عادی فراهم نیست و آخرین طرح عادی خرید این خودرو برای اردیبهشت ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است و انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده دوباره برای این خودرو طرح فروش جدیدی اعلام شود.

نحوه ثبت نام ریسپکت و ریسپکت پرایم

برای مدیریت بهتر فرآیند خرید و فروش خودرو، ثبت نام کرمان موتور، سایپا و ایران خودرو، ثبت نام خودرو وارداتی، از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌گیرد. بنابراین اگر شما هم علاقه‌مند به خرید ریسپکت و ریسپکت پرایم هستید، می‌توانید از همین طریق اقدام کنید.

حرف آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با ثبت نام ریسپکت و ریسپکت پرایم آشنا کنیم و اطلاعات جامع و کاملی را درباره روش‌های خرید این خودرو بر اساس طرح جوانی جمعیت و طرح نوسازی خودرو فرسوده به شما ارائه دهیم. همان‌طور که بیان شد، شما در صورت داشتن شرایط طرح جوانی جمعیت یا طرح نوسازی خودرو فرسوده می‌توانید این ماشین‌ها را از طریق سامانه یکپارچه فروش خریداری کنید.

اگر قصد خرید و فروش خودروی خود را دارید، می توانید برای استعلام و پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو، خدمتی است که می توانید از طریق آیتول دریافت کنید. حتی اگر برای استعلام و تمدید بیمه شخص ثالث یا بیمه بدنه خودروی خود به دنبال یک راه سریع و مطمئن هستید، می توانید روی ما حساب باز کنید. فرقی نمی کند برای خودروی خود چه نیازی داشته باشید از استعلام نمره منفی گواهینامه و معاینه فنی گرفته تا پرداخت تمامی بدهی های خودرو را می توانید به کمک آیتول انجام دهید.