بهمن موتور یکی از مجموعه‌های مطرح خودروسازی در ایران است که بسیاری از افراد، علاقمند به خرید محصولات از این گروه هستند. در طرح فروش یکپارچه خودرو وزارت صمت هم بسیاری از مشتریان با ورود به سامانه یکپارچه خودرو، محصولات بهمن موتور را انتخاب کردند. ما در این صفحه به آخرین اخبار مربوط به ثبت نام بهمن خودرو، جدیدترین فراخوان محصولات این مجموعه، زمانبندی ثبت نام و تحویل تولیدات این گروه خودروسازی می‌پردازیم و در پایان هم در مورد شرایط ثبت نام و قیمت محصولات بهمن موتور توضیحاتی خواهیم داد.

استعلام و تسویه بدهی خودرو برای فروش خودرو

آخرین اخبار بهمن خودرو

گروه بهمن موتور طرح‌های فروش متنوعی را در طول سال اجرا می‌کند که در این بخش آخرین اخبار مربوط به طرح‌های فروش این مجموعه معتبر را بیان خواهیم کرد.

اطلاعیه تبدیل محصولات بهمن موتور در اسفند ۱۴۰۲

پس از این‌که گروه خودروسازی بهمن موتور با دریافت مجوزهای قانونی، افزایش قیمت را برای محصولات خود لحاظ کرد، برخی از مشتریان که از طریق سامانه یکپارچه محصولات بهمن موتور را انتخاب کرده بودند، نسبت به این افزایش قیمت معترض بودند و برای تکمیل وجه اقدام نکردند.

این گروه خودروسازی برای جلب رضایت این گروه از مشتریان امکان تبدیل محصولات خود را فراهم کرد که بر این اساس افرادی که از طریق سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو، دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم را انتخاب کرده بودند، امکان تغییر خودرو انتخابی خود به خودرو ریسپکت تیپ ۲ یا برخی از محصولات مدیران خودرو یا کرمان خودرو را داشتند.

مشتریان برای تغییر خودرو انتخابی باید با مراجعه به سایت سامانه esalecar.ir برای لغو سفارش قبلی خود و انتخاب محصول جدید در موعد مقرر اقدام کنند.

طرح توسعه بهمن موتور در سال ۱۴۰۳

بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن موتور، از تولید و عرضه محصولات جدید از سوی این مجموعه در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

بر  اساس این طرح‌های توسعه، در سال ۱۴۰۳ با توجه به نیاز بازار، این مجموعه اقدام به رونمایی و تولید برخی از محصولات جدید هیبریدی و برقی خواهد کرد.

عرضه محصولات بهمن موتور در بورس کالا

بر اساس اطلاعیه گروه خودروسازی بهمن موتور در تاریخ ۹ بهمن ۱۴۰۲، این مجموعه ۵۰ دستگاه خودرو کاپرا ۲ را از طریق بورس کالا عرضه کرد که متقاضیان برای ثبت نام باید ۱۰ درصد از کل وجه را پرداخت می‌کردند.

پایان تولید وانت کارا در گروه بهمن موتور

مطابق با اطلاعیه گروه خودروسازی بهمن موتور تولید انواع مدل‌های وانت کارا تا پایان سال ۱۴۰۲ متوقف خواهد شد. بر این اساس تولید وانت کارا دو کابین در آذر ماه ۱۴۰۲ و تولید وانت کارا تک کابین در بهمن ۱۴۰۲ متوقف شد.

طرح خودرو فرسوده بهمن موتور در مهر ۱۴۰۲

بر اساس اعلام این گروه خودروسازی برای افرادی که فرآیند اسقاط خودرو خود را به طور کامل طی کرده‌اند، امکان ثبت‌نام و انتخاب ۵ محصول فیدلیتی پرایم تیپ ۱، فیدلیتی پرایم تیپ ۲، دیگنیتی پرستیژ، ریسپکت، وانت کارا دو کابین تیپ ۴ فراهم شد.

جدیدترین فراخوان ثبت نام بهمن موتور

در آخرین فراخوان گروه خودروسازی بهمن موتور در سال ۱۴۰۲، از تاریخ ۳۰ دی ماه ثبت نام سه محصول وانت کارا تک کابین، کاپرا ۲ و ون باری اینرودز با موعد تحویل فوری سه ماهه و تا اسفند ماه همین سال امکان‌پذیر است.

زمان بندی ثبت نام محصولات بهمن موتور

بهمن موتور در هر دو مرحله فروش یکپارچه وزارت صمت حضوری فعال داشت و متقاضیان می‌توانستند محصولات این گروه خودروسازی را انتخاب کنند. به‌علاوه طرح‌های فروش متفاوتی از سوی این مجموعه در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شد که این امکان برای مشتریان وجود داشت تا با مراجعه به سایت این مجموعه برای ثبت‌نام و انتخاب محصولات عرضه‌شده اقدام کنند.

زمان تحویل محصولات بهمن موتور

بهمن موتور یکی از گروه‌های خودروسازی فعال در طرح فروش یکپارچه وزارت صمت است که برخی از افراد محصولات این مجموعه را از طریق سامانه یکپارچه فروش انتخاب کردند و اولویت هر فرد با انجام قرعه‌کشی مشخص شد.

متقاضیان سامانه یکپارچه می‌توانند بر اساس اولویت‌‌هایی که بر اساس قرعه‌کشی اعلام شده است، نسبت به تکمیل وجه و دریافت خودرو انتخابی خود اقدام کنند.

بهمن موتور علاوه بر طرح یکپارچه فروش وزارت صمت در چندین مرحله اقدام به فروش محصولات خود کرد که زمان تحویل خودرو در هر یک از این مراحل در اطلاعیه فروش آن اعلام شد.

شرایط ثبت نام محصولات بهمن موتور

برای خرید محصولات بهمن موتور برخی از شرایط و ضوابط ثبت نام گروه‌های خودروساز داخلی مثل ایران خودرو و سایپا وجود ندارد؛ با این حال برای ثبت‌نام هریک از محصولات این مجموعه حتما به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • فرد متقاضی حق واگذاری قرارداد به فرد دیگری را ندارد. به طور مثال فردی که ثبت نام دیگنیتی پرایم را انجام داده است، نمی‌تواند قرارداد یا حواله خود را به فرد دیگری منتقل کند.
  • آدرس فرد متقاضی باید با استان نمایندگی که انتخاب می‌کند، یکسان باشد. برای مثال فردی که در استان همدان ساکن است، امکان ثبت‌نام و انتخاب نمایندگی تهران را نخواهد داشت.
  • پس از این‌که مشتری مراحل ثبت‌نام خود را کامل کرد، امکان تغییر خودرو، رنگ یا نمایندگی را که انتخاب کرده است، ندارد؛ بنابراین قبل از ثبت نام حتما به محصولی که انتخاب می‌کنید،  دقت کنید.
  • مراحل ابتدایی ثبت نامر محصولات بهمن موتور در سایت این گروه خودروسازی انجام می‌شود و مراحل بعدی شامل احراز هویت و تحویل خودرو در نمایندگی انتخاب‌شده از سوی مشتری انجام می‌گیرد.
  • این مجموعه برای طرح‌های فروش نقدی، ‌در صورت دیرکرد تحویل محصولات باید به مشتریان خود ۲.۵ درصد سود دیرکرد پرداخت کند.

قیمت‌ محصولات بهمن موتور

محصولات بهمن موتور نیز مانند سایر خودروسازان داخلی، قیمت متفاوتی در کارخانه و بازار دارند. در جدول زیر می‌توانید آخرین قیمت کارخانه محصولات بهمن موتور را مشاهده کنید:

 

نام خودرو آخرین قیمت کارخانه به تومان
وانت کارا تک کابین ۴۸۱.۰۰۰.۰۰۰
وانت کارا دو کابین ۵۱۶.۰۰۰.۰۰۰
وانت کاپرا ۹۶۳.۲۰۳.۰۰۰
رسپکت توقف تولید
رسپکت ۲ ۱.۰۸۴.۰۰۰.۰۰۰
فیدلیتی ۵ نفره ۱.۳۳۱.۰۰۰.۰۰۰
فیدلیتی ۷ نفره ۱.۳۳۵.۳۰۰.۰۰۰
فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره ۱.۵۴۶.۰۰۰.۰۰۰
فیدلیتی پرستیژ  ۷ نفره به زودی
دیگنیتی پرایم ۱.۴۶۵.۰۰۰.۰۰۰
دیگنیتی پرستیژ ۱.۶۹۳.۷۰۰.۰۰۰
ون باری اینرودز ۷۹۳.۶۸۰.۰۰۰
پیکاپ G9 ۱.۹۸۰.۰۰۰.۰۰۰
بستیون T77 ۱.۹۴۶.۰۰۰.۰۰۰
هونگچی H5 ۲.۶۲۰.۰۰۰.۰۰۰

 

همان‌طور که گفتیم، قیمت آزاد محصولات بهمن موتور با قیمت کارخانه آن متفاوت است. نرخ بازار این محصولات با توجه به عوامل مختلفی مثل نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضای موجود در بازار و اخبار مربوط به واردات خودرو در نوسان است و نمی‌توان عدد مشخصی را برای آن تعیین کرد.

سخن آخر

بهمن موتور یکی از مجموعه‌های مطرح در زمینه تولید خودرو است که بسیاری از افراد به دنبال خرید محصولات جذاب این گروه خودروسازی هستند. ما در این محتوا در مورد آخرین اخبار این گروه خودروسازی، جدیدترین فراخوان و زمان‌بندی ثبت نام آن با شما صحبت کردیم و به شرایط و مقررات ثبت نام در این مجموعه و قیمت کارخانه و بازار انواع محصولات بهمن موتور پرداختیم.

آیتول یک سامانه جامع خدمات خودرو است که خدماتی مانند استعلام و پرداخت خلافی، نوبت دهی تعویض پلاک، استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی،  پرداخت جریمه طرح ترافیک ، مالیات نقل و انتقال خودرو ، مبایعه نامه خودرو و صدها خدمت دیگر را ارائه می‌دهد.