شرکت زامیاد یکی از شرکت‌های مطرح خودروسازی است که محصولات خاص خود را دارد و بسیاری از مشتریان به دنبال خرید محصولات این مجموعه مطرح هستند. ما در این مطلب در مورد شرایط فروش محصولات زامیاد و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام محصولات این گروه خودروسازی با شما صحبت خواهیم کرد و در پایان هم به قیمت انواع خودروهای این مجموعه و فروش اقساطی شرکت زامیاد خواهیم پرداخت.

شرایط فروش محصولات زامیاد

ثبت نام زامیاد مثل سایر مجموعه‌های خودروسازی، شرایط و ضوابط خاص خود را دارد. لازم است که افراد برای ثبت نام زامیاد ۱۴۰۲ شرایط و ضوابط این شرکت را در نظر داشته باشند که از جمله این شرایط می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در طرح فروش اینترنتی زامیاد، قیمت قطعی محصولات مشخص نیست و قیمت آن‌ها در موعد تحویل و بر اساس نرخ روز تعیین می‎‌شود.
  • وجه علی‌الحساب یا همان پیش پرداخت ثبت نام زامیاد باید حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت صورت گیرد و عدم پرداخت وجه در این موعد به منزله انصراف از طرح محسوب می‌شود.
  • پس از ثبت نام فروش اقساطی زامیاد، سند خودرو به مدت یک سال در رهن شرکت خواهد بود.
  • ظرفیت ثبت نام در هر مرحله بر اساس ظرفیت این گروه خودروسازی خواهد بود و افراد تا زمان پر شدن ظرفیت اعلام‌شده می‌توانند در ثبت نام زامیاد بدون قرعه کشی شرکت کنند.
  • برای طرح فروش اینترنتی زامیاد از زمان تکمیل وجه توسط مشتریان، هیچ‌گونه سود مشارکتی تعیین نشده است و در صورت تاخیر در تحویل نیز خسارتی به مشتریان پرداخت نمی‌شود.
  • این شرکت خودروسازی برای جلب رضایت مشتریان خود، امکان انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه و بسته آپشن را برای محصولات مختلف خود فراهم کرده است.
استعلام و تسویه بدهی خودرو برای فروش خودرو

این مجموعه خودروسازی با وجود شرایط و ضوابط خاص برای ثبت‌نام، برخی از محدودیت‌های ثبت‌نام سایر شرکت‌های خودروسازی مثل ایران خودرو و سایپا را ندارد. از جمله محدودیت‌هایی که در ثبت نام زامیاد حذف شده‌اند، می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • برای ثبت‌نام محصولات این مجموعه قرعه‌کشی وجود ندارد و امکان ثبت نام زامیاد بدون قرعه کشی برای همه مشتریان فراهم شده است.
  • مشتریان حتی در صورت داشتن پلاک انتظامی فعال نیز می‌توانند در ثبت‌نام انواع محصولات این شرکت مثل زامیاد جدید شرکت کنند.
  • متقاضیان ثبت نام زامیاد جدید الزامی به داشتن گواهینامه رانندگی ندارند و حتی افرادی که دارای گواهینامه رانندگی نیستند، می‌توانند در طرح فروش اینترنتی زامیاد حضور داشته باشند.
  • متقاضیان در زمان ثبت نام زامیاد هیچ‌گونه محدودیتی از لحاظ تعداد سفارش ندارند و می‌توانند محصولات مورد نظر خود را به تعداد دلخواه سفارش دهند.
  • در طرح ثبت نام زامیاد ۱۴۰۲ محدودیتی برای سن متقاضیان وجود ندارد و حتی افرادی که زیر ۱۸ سال تمام را دارند نیز می‌توانند در این طرح‌ها ثبت‌نام کنند.
  • برای ثبت نام وانت زامیاد بدون قرعه کشی محدودیتی برای عدم ثبت‌نام محصولات گروه‌های خودروسازی در ۴۸ ماه گذشته وجود ندارد و حتی افرادی هم که در این مدت از شرکت زامیاد و یا سایر گروه‌های خودروسازی اقدام به خرید ماشین کرده‌اند، می‌توانند ثبت نام در این طرح‌ها را انجام دهند.
فروش اقساطی شرکت زامیاد

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام زامیاد

مشتریان برای شرکت در طرح فروش زامیاد و انتخاب خودرو مورد نظر باید مدارک شناسایی خود را ارائه دهند که شامل اصل شناسنامه و کارت ملی متقاضی است.

قیمت محصولات مختلف زامیاد

قیمت کارخانه انواع محصولات زامیاد با توجه به نرخ تورم در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

در جدول زیر می‌توانید آخرین نرخ نقدی ثبت نام وانت پادرا و انواع نیسان آبی را به‌عنوان دو مورد از مهم‌ترین محصولات زامیاد در طرح ثبت نام اسفند ۱۴۰۲ زامیاد جدید مشاهده کنید.

 

نوع خودرو رنگ مبلغ به ریال
کامیونت نیسان تک سوز آپشنال هیدرولیک رادیال SVD آبی ۵.۵۶۱.۹۰۰.۰۰۰
کامیونت نیسان  تک سوز آپشنال SVD آبی ۵.۱۷۱.۹۰۰.۰۰۰
کامیونت نیسان  تک سوز آپشنال SPVD آبی ۵.۴۲۱.۹۰۰.۰۰۰
کامیونت نیسان  تک سوز آپشنال رادیال SVP

 

آبی ۵.۵۸۵.۲۰۰.۰۰۰
کامیونت نیسان تک سوز آپشنال SVP آبی ۵.۴۱۶.۲۰۰.۰۰۰
کامیونت نیسان دو گانه سوز آپشنال SV سفید ۵.۵۳۶.۲۰۰.۰۰۰
کامیونت پادرا پلاس رادیال PE6VD ۶.۱۶۸.۹۰۰.۰۰۰
زامیاد جدید

فروش اقساطی محصولات زامیاد

گروه خودروسازی زامیاد برای جلب رضایت مشتریان و افزایش فروش، امکان خرید اقساطی محصولات خود را فراهم کرده است.

در طرح خرید اقساطی زامیاد در اسفند ۱۴۰۲ امکان ثبت نام نیسان پادرا و نیسان تک سوز آپشنال برای متقاضیان فراهم شد که می‌توانید شرایط و ضوابط آن را در جدول زیر مشاهده کنید.

 

 

نوع خودرو

 

قیمت

به ریال

مبلغ پیش پرداخت به ریال  

مبلغ تسهیلات

نحوه بازپرداخت به ریال

 

مبلغ چک اول

به ریال

 

مبلغ چک‌های دیگر

به ریال

 

زمان تحویل

کامیونت نیسان  تک‌سوز آپشنال SPVD ۵.۴۲۱.۹۰۰.۰۰۰ ۴.۴۸۸.۵۲۱.۰۰۰ ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۴ماهه

(۶ چک ۴ماهه)

۲۳۹.۷۶۰.۲۰۰ ۲۱۴.۱۳۰.۰۰۰ ۹۰ روزه
۳.۹۸۸.۵۲۱.۰۰۰ ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۳۵۹.۶۴۸.۰۰۰ ۳۲۱.۲۰۰.۰۰۰
۳.۴۸۸.۵۲۱.۰۰۰ ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۴۷۹.۵۳۵.۸۰۰ ۴۲۸.۲۷۰.۰۰۰
کامیونت نیسان  تک‌سوز آپشنال رادیال SPVD ۵.۵۹۰.۹۰۰.۰۰۰ ۴.۶۵۷.۵۲۱.۰۰۰ ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۴ماهه

(۶ چک ۴ماهه)

 

 

 

 

۲.۲۳۹.۷۶۰.۰۰۰ ۲۱۴.۱۳۰.۰۰۰ ۹۰ روزه
۴.۱۵۷.۵۲۱.۰۰۰ ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۳۵۹.۶۴۸.۰۰۰ ۳۲۱.۲۰۰.۰۰۰
۳.۶۵۷.۵۲۱.۰۰۰ ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۴۷۹.۵۳۵.۸۰۰ ۴۲۸.۲۷۰.۰۰۰
کامیونت پادرا پلاس رادیال PE6VD ۶.۱۶۸.۹۰۰.۰۰۰ ۳.۷۴۶.۸۴۲.۰۰۰ ۲.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۴ماهه

(۶ چک ۴ماهه)

۵۹۹.۴۰۸.۲۰۰ ۵۳۵.۳۳۰.۰۰۰ ۳۰ روز کاری

سخن آخر

زامیاد یکی از شرکت‌های مطرح خودروسازی در ایران است که محصولات آن از جمله انواع وانت زامیاد جدید، مشتریان خود را دارد و این مجموعه امکان خرید زامیاد اقساطی و نقد را برای مشتریان خود فراهم کرده است. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از شرایط ثبت نام مدیران خودرو و ثبت نام بهمن خودرو جدیدترین اخبار خودروهای ثبت نامی وبلاگ آیتول را دنبال کنید. ما در این محتوا شرایط فروش اینترنتی زامیاد و مدارکی را که برای این منظور مورد نیاز است، بیان کردیم و در پایان هم در مورد قیمت محصولات این مجموعه، شرایط فروش اقساطی شرکت زامیاد و ثبت نام وانت پادرا و کامیونت نیسان به‌صورت قسطی، توضیحاتی را ارائه دادیم.

آیتول یک سامانه جامع خدمات خودرو است که خدماتی مانند استعلام بیمه شخص ثالث و خلافی خودرو ، خرید بیمه شخص ثالث با اقساط ۱۲ ماهه بدون چک، نوبت دهی تعویض پلاک ، پرداخت عوارض آزادراهی و صدها خدمت دیگر را ارائه می‌دهد.