مالیات نقل و انتقال خودرو

عوارض خودرو ،خلافی خودرو ،بیمه

خلافی خودرو

استعلام و پرداخت خلافی خودرو

بیمه شخص ثالث خودرو

شخص ثالث ، بدنه ، شخص ثالث موتور سیکلت

باتری خودرو

خرید انواع باتری، نصب رایگان

ثبت نام ۲۰۷ دنده‌ای و اتوماتیک (راهنمای ثبت نام بدون قرعه کشی ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)

ثبت نام ۲۰۷ سقف شیشه ای
اخبار

ثبت نام ۲۰۷ که یکی از خودروهای گروه خودروسازی ایران خودرو به‌شمار می‌آید، در بسیاری از طرح‌های فروش این کمپانی در قالب سامانه یکپارچه تخصیص، قرار داشته است. آن دسته از افرادی که به دنبال ثبت نام ۲۰۷ ایران خودرو هستند، باید اخباری که با عنوان پژو ۲۰۷ ثبت نام منتشر می‌شوند را پیگیری کنند؛ به این ترتیب می‌توانند در مهلت ارائه‌شده برای ثبت نام ۲۰۷ ایران خودرو ۱۴۰۲ یا پس از آن، اقدامات لازم را انجام دهند.
استعلام و تسویه بدهی خودرو برای فروش خودرو

پیش فروش ۲۰۷ ثبت نامی

یکی از طرح‌های اخیر ثبت نام ۲۰۷ سقف شیشه ای، مربوط به آبان ۱۴۰۲ است. واریز وجه این طرح با فراخوان برای منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو که در بخش اول اولویت بهار ۱۴۰۳ قرار دارند، از روز پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ آغاز شد. مطابق چیزی که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، در این طرح برای ثبت نام ۲۰۷ پانوراما، دو شیوه تحویل و پیش پرداخت در نظر گرفته شده است.

ثبت نام ۲۰۷ اتومات

لازم به ذکر است که زمان ثبت نام ایران خودرو برای طرح‌های بعدی، در اخبار مربوط به اطلاعیه‌های فروش و تخصیص مندرج خواهد شد.

تجهیز ۲۰۷ ایران خودرو به استانداردهای ۸۵ گانه

در راستای تجهیز خودرو ۲۰۷ ایران خودرو به استانداردهای ۸۵ گانه، هواکش روی درب موتور این خودرو حذف شده است. به این ترتیب محل عبور هوا به جای هواکش روی درب موتور، به شکل شبکه‌ای روی قسمت حصیری زیر شیشه جلو قرار گرفته است.

ثبت نام ۲۰۷ بدون قرعه کشی

برای ثبت نام ۲۰۷ در بورس کالا چه باید کرد؟

اگر می‌پرسید که چطور در بورس کالا ۲۰۷ ثبت نام کنیم، لازم است که اخبار مربوط به ثبت نام ۲۰۷ در بورس کالا را دنبال کنید و هر زمان که این خودرو در فهرست خودروهایی که در بورس کالا عرضه می‌شوند، قرار گرفت، پیش‌پرداخت آن را تامین و برای خرید خودرو اقدام کنید. در نظر داشته باشید که برای خرید هر خودرو در بورس کالا، به‌طور مثال ثبت نام پژو پارس، ۲۰۷ و…، هر کد ملی تنها مجاز است که برای یک خودرو ثبت سفارش کند و هریک از خریداران باید حداقل ۱۸ سال تمام سن داشته باشند.

به‌علاوه افرادی که در دوره‌های پیش یا از ابتدای سال ۱۳۹۸، از یکی از شرکت‌های خودروسازی، خرید خودرو داشته‌اند، نمی‌توانند در این طرح خرید خودرو ۲۰۷ یا دیگر خودروها از بورس کالا اقدام کنند.

همین‌طور شخصیت‌های حقوقی امکان ثبت نام ۲۰۷ در بورس کالا را ندارند. به این ترتیب متقاضیان می‌توانند از ثبت نام ۲۰۷ بدون قرعه کشی برخوردار شوند.

قیمت پژو ۲۰۷ ایران خودرو

قیمت ۲۰۷ چقدر است؟ در اینجا می‌توانید قیمت ثبت نام ۲۰۷ اتومات و همین‌طور نرخ بازار این خودرو در مدل‌های مختلف آن را مشاهده کنید:

مدل خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار
پژو ۲۰۷ سقف قرمز ۴۱۸.۸۷۰.۰۰۰ تومان ۸۰۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای ۶۰۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان ۸۸۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ۴۹۸.۵۸۴.۰۰۰ تومان ۶۹۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پژو ۲۰۷ دستی ۳۱۸.۶۰۰.۰۰۰ تومان ۶۴۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۴۲۰.۴۲۸.۰۰۰ تومان ۸۰۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پژو ۲۰۷ TU3 ۳۲۳.۸۳۷.۰۰۰ تومان ۵۵۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان

 

به‌طور مثال در ثبت نام ۲۰۷ tu3، در حال حاضر نرخ کارخانه‌ای ۳۲۳.۸۳۷.۰۰۰ تومان است؛ درحالی‌که قیمت بازار آن به ۵۵۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان می‌رسد.

01اختلاف قیمت 207 ثبت نامی با قیمت بازار چقدر است؟

با توجه به نوسانات نرخ بازار نمی‌توان رقم قطعی برای اختلاف قیمت 207 ثبت نامی با بازار بیان کرد، اما معمولا این عدد، قابل توجه و بالاتر از 100 میلیون تومان است.

02برای ثبت نام پژو 207 چه مدارکی لازم است؟

کارت ملی، شماره شبا و شماره تلفن‌همراه به نام متقاضی و گواهینامه، از جمله مدارک اصلی هستند.

03برای ثبت نام 207 چقدر پول بلوکه می‌شود؟

میزان پول بلوکه شده برای ثبت نام 207 ایران خودرو با توجه به شیوه طرح فروش و مبلغ پیش‌پرداخت اعلام‌شده گروه خودروسازی مشخص خواهد شد.

04برای ثبت نام 207 چقدر پول لازم است؟

میزان پول مورد نیاز در زمان ثبت نام 207 ایران خودرو، به نرخ روز کارخانه بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و مربوط به شرکت کیان افق هیربد است.